Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter meget kritik af det andet design har jeg vaglt at prøve nyt.

Kunne godt tænke mig at i gav noget feedback som jeg kan bruge. f.eks du skal måske lave mindre skrift i menuen.

Har intet at bruge "det design er grimt" til.

Så hver venlig at skrive noget konstruktivt.

Mange tak

www.hage-lund.dk/photo

I skal kun give feedback på designet.


Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
skrift og knapper er alt for store, du skal heller ikke lave menuen så den kan scrole.
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer ikke til at være menu men der hvor der står referancer
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
ligemeget hvad der skal være, så er der ingen der i dag bryder sig om opdelte scrol sider. hvis du gerne vil have noget med  referancer ude i siden, så lav det sådan at man kun kan se et par stykker der, så man ikke skal scrol, ellers lav det som et liste der automatik køre rundt.
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
ok men har tænkt mig at gøre sådan at man kan se referancerne der. har du nogle ideer hvordan man så kan lave det.

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
du kan stadig godt have delt siden op, og så bare vælge at vise nogle udvalgte referencer der. men hvis du skal vise dem alle, er der også en måde man i html kan lave det sådan at en liste bare køre rundt, en slags animation, ellers ved jeg at du kan lave det i flash. hvor dine referencer kommer kørene op. sådan så folk ikke skal scrole, men f.eks. bare holde musen over enden i bunden eller i toppen. for der er ikke noget grimmere end en scrol linje midt i billedet.


Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
det design er grimt.

Når nej, det må jeg ikke skrive...

Baggrunden er ikke defineret som en sådan.
-Det bevæger sig når man scroller nedad og da det er et mønster, flimrer et når jeg scroller. Ikke godt.
-Det går ikke til kant og hvis browservinduet er mindre end baggrundsbilledet, får man en horisontal scrollbar. Heller ikke godt. Ja, i bliver nødt til at lave skyggeeffekterne på en anden måde, men den nuværende løsning holder bare ikke.

Ændr den barnlige font i overskriften.

Mouse over i menuen er ldt for simpel.

Det hedder referencer.


Så længe det ikke er bedre end selv den mest simple template til et gratis designprogram, så har I altså lang vej endnu.

I ville have godt af at læse denne hjemmeside: http://www.webdesignfromscratch.com
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-01-2007 11:32:23 Forfatter: Melisen det design er grimt.

Når nej, det må jeg ikke skrive...

Baggrunden er ikke defineret som en sådan.
-Det bevæger sig når man scroller nedad og da det er et mønster, flimrer et når jeg scroller. Ikke godt.
-Det går ikke til kant og hvis browservinduet er mindre end baggrundsbilledet, får man en horisontal scrollbar. Heller ikke godt. Ja, i bliver nødt til at lave skyggeeffekterne på en anden måde, men den nuværende løsning holder bare ikke.

Ændr den barnlige font i overskriften.

Mouse over i menuen er ldt for simpel.

Det hedder referencer.


Så længe det ikke er bedre end selv den mest simple template til et gratis designprogram, så har I altså lang vej endnu.

I ville have godt af at læse denne hjemmeside: http://www.webdesignfromscratch.com

 

Du er altid så hård, men der er jo nogen som skal sige det. Jeg ville bare ikke taget modet fra de unge knægte, de ved nok godt selv at de har mange år endnu før de kan begynde at tjene penge på det. Hvis de kigger på deres site vs. andres.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld, men hvad er det for noget design i vil lave..???

Mange hilsner:
Thomas Niels Thomsen

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Har  ikke lsyt til at høre det er grimt har lyst til at høre hvad der skal gøre bedre
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)