Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside og email

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første: jeg er helt grøn. Jeg laver lidt research til at starte en webshop, og mit første uafklarede emne er, hvor køber jeg hjemmeside med dertilhørende email? Det eneste jeg finder frem til er mailadresser der ender på ...@domæner.dk eller lign. Hvis jeg nu havde en webshop der for eksempel hed hmm.... fiskesuppe.dk så ville jeg gerne have en email der hed direktøren@fiskesuppe.dk.

Nogen der kan hjælpe? :)

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det du søger er en webhost der kan give dig et webhotel samt domæneregistrering.

For at nævne et par billige, er der f.eks. www.one.com eller www.unoeuro.com

Nu nævner du at du vil starte din egen webshop og der er flere forskellige muligheder inde for dette.
Mit råd er dog at du tager finder en webdesigner der skal lave din shop, og får ham til at vejlede dig med den tekniske opsætning oghvor  du køber dit webhotel osv.

Hvis du ønsker lidt mere info, eller eventuelt et tilbud om opsætning af alt dette + din webshop, så send mig gerne en mail på nick@greedygeeks.info

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

... for ikke at gleme Meebox! Skype-Wink

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Hvis du som Nick foreslår køber et domænenavn mm. ved fx one.com, så kan du selv lave alle de adresser, du lyster, fx line@fiskesuppe.dk, hallo@fiskesuppe.dk, god@fiskesuppe.dk, fransk@fiskesuppe.dk.

Det er supernemt - og når du så finder nogen, der kan lave din webshop, så skal de nok fikse det for dig.

Held og lykke :-)

/// Nina

Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!

Det ligger stadig et par måneder ude i fremtiden, så det er for tidligt at lave webshop endnu, tænker jeg. Jeg må have en mailadr først og så ser jeg på om ikke en webdesigner kan fikse den derfra. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

... for ikke at gleme Meebox! Skype-Wink

Hej Patrick,

når jeg flytte et domæne over til min eksisterende hosting hos dig kommer der en linje frem i bestillingskurven, hvor der står fremtidig betaling 65,00 årlig. Skal jeg forstå det sådan at alle mine domæner vil hos dig blive belagt med kr. 65,- pr. stk pr år udover selve hostingen på de kr. 9,- pr. måned? eller...???

Brian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)