Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En liste over dofollow blogs

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Vil du ikke være rar at slette thomas-rosenstand.dk fra din liste over nofollow blogs? Jeg har også set en voldsom stigning i "meget kløgtige kommentarer" ovre hos mig, og da jeg ønsker at fastholde mit blide sind og muntre tilgang til verden, vil jeg gerne ændre det forhold.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps:

Det er vigtigt for mig at understrege at jeg absolut heller ikke ville bryde mig om at være på den liste. Mine blogge er skabt for at dele viden, og for at man hygge sig sammen på nettet, ikke for spam.

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Hej Mathias

Vil du ikke være rar at slette thomas-rosenstand.dk fra din liste over nofollow blogs? Jeg har også set en voldsom stigning i "meget kløgtige kommentarer" ovre hos mig, og da jeg ønsker at fastholde mit blide sind og muntre tilgang til verden, vil jeg gerne ændre det forhold.

 

Go stil Thomas!

 

Mere generelt undrer jeg mig lidt over at alle blogejere med den slags problemer ikke implementerer f.eks. Facebook Comments ...så bliver kommentarer ikke indekseret og der bliver ikke delt links ud på nogen måde ...kun til blogejeren hvis brugerne deler kommentaren på Facebook.

:-) Andy

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Andy Max Jensen:

Mere generelt undrer jeg mig lidt over at alle blogejere med den slags problemer ikke implementerer f.eks. Facebook Comments ...så bliver kommentarer ikke indekseret og der bliver ikke delt links ud på nogen måde ...kun til blogejeren hvis brugerne deler kommentaren på Facebook.

Man vil vel gerne have kommentarene indekseret. Det er jo gratis indhold :-)

Desuden udelukker man dem der ikke er på facebook. Jo vist, næsten alle er på facebook, men der er trods alt stadig en gruppe man udelukker, hvis det er et krav at have en facebook bruger.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Man vil vel gerne have kommentarene indekseret. Det er jo gratis indhold :-)

Desuden udelukker man dem der ikke er på facebook. Jo vist, næsten alle er på facebook, men der er trods alt stadig en gruppe man udelukker, hvis det er et krav at have en facebook bruger.

 

Anonyme (ikke Facebook brugere) kan også enables ...og kommentarerne er ikke gratis indhold, efter min overbevisning, men nærmere noget der udvander indholdet ...ud fra et SEO perspektiv.

:-) Andy

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Andy Max Jensen:
og kommentarerne er ikke gratis indhold, efter min overbevisning, men nærmere noget der udvander indholdet ...ud fra et SEO perspektiv.

Bliver de ikke indekseret selvstændigt ? De har jo deres eget feed

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Andy Max Jensen:

Anonyme (ikke Facebook brugere) kan også enables ...

Ok, det vidste jeg ikke.

Andy Max Jensen:

og kommentarerne er ikke gratis indhold, efter min overbevisning, men nærmere noget der udvander indholdet ...ud fra et SEO perspektiv.

Tjae, det kan der nok være forskellige holdninger til, og det kommer nok også an på typen af kommentarer.

Men jeg vil i hvert fald gerne have relevante kommentarer indekseret på mine blogs. Hvis kommentarerne ikke er relevante, så hører de vel under spamkategorien (som denne tråd netop fokuserer meget på), og så bliver de jo slet ikke godkendt.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Selvom du har gjort det i en god mening, så tror jeg du gør mange en bjørnetjenste.

404.dk - har sider indekseret, men langt fra så mange som der er oprettet
595.dk - kan ikke oprette ny bruger
artikeldatabase.dk - ingen indekserede sider
artiklen.dk - er lukket
bedresteder.dk - indeksering ser skidt ud
bonusninja.net - er også ramt af straf, og artikeldatabasen fjernet

osv osv osv

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)