Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online/netbaseret telefonsvarer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter en online(netbaseret telefonsvarer udbyder? Noget totalt simpelt, hvor man har et nummer som folk kan ringe på og ligge en besked 24/7 og så kan vi så aflytte og skride til handling på beskeden?

Findes der nogen som laver en sådan service i Danmark og som gør det til en god pris og hvor det bare virker?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep - https://musimi.dk

Koster 15 kr/md per fastnetnummer der kan ringes ind til, og du får tilsendt telefonsvarerbeskederne som MP3.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan et ganske almindeligt mobilabonnement vel klare? Jeg ved positivt at Telenor har tjenesten på alle mobilabonnementer - du kan vælge mellem at få samtlige indtalte beskeder tilsendt pr. mail, eller logge ind på webinterface og vælge der hvilke du vil downloade og afspille.

Sandsynligvis har de andre større mobilselskaber en lign. tjeneste

Fra Løsning
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Michael, har du et link til hvor Telenor skriver om dette? Vi har Telenor i firmaet og det er ikke noget der snakkes højt om og jeg kan umiddelbart ikke finde det ved en søgning :-)

pfh tak

Dan

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Allan og Michael, jeg kunne også godt tænke mig at høre mere om det du skriver om Michael?

Der findes ikke andre udbydere af dette, som den Allan foreslår?

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader ikke ligefrem til at jeg kommer til at bruge dit forslag Allan:

http://www.trustpilot.com/review/www.musimi.dk?source=toolbar

Folk er ikke videre begejstrede for musimi =)

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zow,

Vi har et produkt du kan bruge, som samtidigt giver dig et hav af andre muligheder...
men du skal slippe 89,- pr. måned...

i den pris, har du også en SIP konto til rådighed, som kan bruges til en IP telefon (evt. iphone)

Se mere på www.pahm.dk under IP Telefoni / Hosted PBX

Per

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Skype ;)

Her kan du købe dig et online nummer og tilknytte telefonsvarer. Du har ovenikøbet mulighed for at tilkøbe alt muligt med omstilling, osv. ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med nogle flere muligheder, mange tak for det, de vil blive inspiceret godt og grundigt ved god lejlighed....

Hvis der er andre, så smid endelig et bud og endnu engang tak for de gode svar.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan:
hej Michael, har du et link til hvor Telenor skriver om dette? Vi har Telenor i firmaet og det er ikke noget der snakkes højt om og jeg kan umiddelbart ikke finde det ved en søgning :-)

Opsætning af automatisk forward til mail eller download af beskeder direkte fra www sker fra http://www.telenor.dk/erhverv/selvbetjening/log_paa/telefonsvarer/index.aspx

Hvis du i dag har et mobilnummer du bruger i forvejen, og ønsker tilknyttet et personligt telefonsvarernummer (så du får et "ekstra", særskilt nummer folk kan ringe på for at komme direkte til telefonsvareren uden om din mobil) skal du ringe eller skrive til Kundeservice og bede om "Telefonsvarer prestige" (koster ikke ekstra).

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)