Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket web-hosting firma ?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften.

Jeg har pt. haft web10 i snart 1 år nu, men efterhånden som min oscommerce site har fået flere besøgende, synes jeg nu, at siten er blevet for langsom !
Det er simpelthen min host, der er noget galt med - Jeg skal altså have fat i noget hurtigere!
Men hvilken web-host kan i anbefale ? Jeg har læst og søgt herinde, men har ikke rigtigt kunne finde noget konkret svar.
Krav:
Mysql / phpmyadmin adgang.
min. 500 mb

Gerne Image Magick - On.
Desuden - hvor lang tid går der fra man flytter siten til anden host - til det virker ? Jeg ville nemlig helst undgå nede-tid ved et skift. Derudover har jeg hørt, at ens "søgeord" på google bliver resat - Er det korrekt ?
Lad mig høre :)
Mvh.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Så længe du bruger samme domæne tvivler jeg på at der sker det store i forhold til google, tingene ligger jo på samme domæne efter flytningen, selvom domænet skifter server bagved.

Rent teknisk kan flytningen gøres gnidningsløst for dine kunder ved at begge webhoteller svarer mens flytningen står på, så kan man altid nedlægge det gamle site når det er flyttet helt.
På den måde undgår man at hjemmesiden er utilgængelig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er nok lige så mange meninger om hvilken udbyder der er den bedste som der er indlæg på internettet om samme emne. Det er derfor optimistisk at tro at du vil få det endegyldige svar på det spørgsmål.

 

Mit råd hvis du benytter sitet professionelt er at du lader være med at vælge en low-cost udbyder som fx web10 eller b-one. Vælg et etableret navn som har en fornuftig pris (læs en pris som realistisk kan give god og professionel service). Et valg kunne være Scannet uden dog at vide om de dækker dine behov.

 

Du vil sikkert ikke opleve nedetid når du flytter dit webhotel (hvis altså det bliver planlagt korrekt). Du skal dog være opmærksom på at der vil være en periode (typisk 24 timer) hvor brugerene vil blive sendt til de forskellige udbydere, afhængigt af hvilken DNS server de benytter. Så hvis du fx har en database bag dit site, og det har du sikkert, så vil du sikkert opleve at data bliver opdateret i begge databaser (og derved blive inkonsistente).

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved at sætte TTL på dns ned til et absolut minimum kan den tid folk rammer den forkerte server minimeres.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Dec 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ever

 

Min virksomhed arbejder med webhosting til hovedsageligt virksomheder. Hvis dette kunne have interesse bedes du kontakte mig på følgende e-mail sl@ybnet.dk.

 

Ser frem til at høre fra dig.

 

MVH

Søren Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Check Gullestrup.net

De har webhotel på 650 mb til en meget rimelig pris (billigere end Scannet) og har en rigtig god forbindelse. Det koster ikkke meget at kunne øge trafikken på sitet hvis der er brug for det. Jeg er netop selv skiftet pga. behov for stort hotel og fik dem anbefalet af en CMS-udvikler. Og har foreløbig fået god support.

Dorte andersson
www.visualangels.dk   
Grafisk design til internet og tryk

www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gullestrup.net er så vidt jeg ved ikke multi-homed, dvs de er ikke forbundet til flere netværk i tilfælde af nedbrud på et af dem. Hvilket betyder hvis der bliver gravet et kabel over så kan man risikere at miste forbindelsen imens. Jeg ville til et forretningssite nok vælge en udbyder der har redundante forbindelser og redundant strøm. Det behøver ikke at koste en bondegård.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
www.wannafind.dk plejer jeg at anbefale, da de levere en yderst god service og et stabilt produkt, her får du dog lidt problemer med pladsen, men hvem ved om andre kan bruge linket.

Vi har ligeledes haft glæde af surftowns erhvervswebhoteller, jeg kan se de har plads nok ( Bemærk de ligger deres sql servere ned i weekeden for opdatering, så pas på du ikke kommer til at skifte over lige oven i det halløj ) www.surtfown.dk

 

www.Azero.dk  har vi også et enkelt hotel hos som kører godt og stabilt, men skal man helt op på den plads du ønsker er de forholdsvis pebret i pris.

 

jeg kender hverken www.dandomain.dk eller www.scannet.dkhosting området, men de andre services de leverer plejer at være yderst velfungerende.  



 

Tilmeldt 23. Dec 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej



Vi kan tilbyde dig Image Magick - On, samt et erhvervshotel på 1000mb til en meget rimelig pris. Du kan se vores erhvervshoteller på http://erhverv.ybnet.dk - Vi er i øjeblikket igang med at opbygge erhvervssiden.



Vores servere kører i redundant setup.



Vores kunder befinder sig ikke kun på en enkelt server, men i stedet i et server netværk. Dette betyder, at når kunden benytter sine sider, vil hjemmesiden altid være på den hurtigste server i netværket. I sager hvor en server er nede, bliver kundens hotel helt automatisk koblet på en af de resterende servere i netværket.

Jeg ser frem til at høre mere til dig.

MVH



Søren Larsen

YBnet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-01-2007 15:02:32
Forfatter: Anders Christensen
Ved at sætte TTL på dns ned til et absolut minimum kan den tid folk rammer den forkerte server minimeres.


... og hvis man satte en simpel redirect op på det gamle hotel ville tiden helt undgåes :) Det er i hvert fald uholdbart med 2 forskellige databaser. Det må vel også være muligt at flytte al data over på den nye en sen aften og så lade begge shops kører på den under opsætningen (mysql ligger jo alligevel sjældent på samme server som resten af filerne)..

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)