Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket web-hosting firma ?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for alle de gode svar :)


Jeg har i midlertid opdaget, at jeg har et domæne hos DanDomain, så jeg tror jeg vil prøve at lave en kopi af shoppen og ligge den over til DanDomain, også se, hvordan det kører :) Om den i det hele taget bliver hurtigere :)

Tak - Endnu en gang.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Søren, det lyder meget interessant.

Hvad med backup hos jer? Hvordan foregår denne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-01-2007 16:24:59 Forfatter: Loke Dupont Gullestrup.net er så vidt jeg ved ikke multi-homed, dvs de er ikke forbundet til flere netværk i tilfælde af nedbrud på et af dem. Hvilket betyder hvis der bliver gravet et kabel over så kan man risikere at miste forbindelsen imens. Jeg ville til et forretningssite nok vælge en udbyder der har redundante forbindelser og redundant strøm. Det behøver ikke at koste en bondegård.


Jeg er desværre ikke helt klar over hvad redundante forbindelser er. Jeg er grafiker og ikke kabelmand.
Men det med ledninger kan jo også være et problem for mange af de helt store?
Dorte Andersson

www.visualangels.dk   
Grafisk design til internet og tryk

www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-01-2007 20:29:17 Forfatter: Dorte Andersson

Jeg er desværre ikke helt klar over hvad redundante forbindelser er. Jeg er grafiker og ikke kabelmand.
Men det med ledninger kan jo også være et problem for mange af de helt store?
Dorte Andersson

 

klart at for mange ledninger kan blive et problem - men ikke i dette tilfælde. Har arbejdet et sted med kun ét sæt strøm og én internetforbindelse (ikke webhotel - anden branche) og så var der altså store problemer hvis en af de to dele ikke virkede og det kan mange ikke leve med. Man skal heller ikke sammenligne det med ens egen tv-stue og ens formentlig mere eller mindre rodede samling af ledninger på kryds og tværs af tv, dvd, anlæg og alt muligt andet - her sikrer man huset man er i, dvs fx et sæt strøm fra den ene side af huset, et sæt fra den anden side (og fra et helt andet ledningsnet) og det samme med internet, man køber ikke fx 2 TDC forbindelser men derimod 2 der intet har med hinanden at gøre og hvor kablingen ikke bare mødes 50 meter derfra... sådan meget forsimplet fortalt.

 

Så nej - i sådan et tilfælde vil ledninger ikke være et problem, det er nærmere et must.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 23. Dec 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Der er 2 svar på dit spørgsmål omkring backup.

 

1. Hvis du får lavet en script (backup script), så kan vi få scriptet til at lave backup hvert døgn.

2. Vores servere laver automatisk backup. Disse backups kan ikke frigives, da de udelukkende skal bruges hvis der skulle ske hardware nedbrud.

 

Håber du kan bruge disse svar.

 

MVH

Søren Larsen

 

YBnet

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det ikke det der Servage like så???

Hvor er servicen til erhvervskunden som ikke selv kan lave dette backup script? Og gerne vil have mulighed for at kunne trække en backup i ny og næ?



Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
tjek www.pil.dk
proff
superkval
superservice



"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 23. Dec 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi er ved at udvikle vores eget program, som opretter et drev i Denne computer, hvorefter du kan kopire indholdet på dit webhotel over på din lokale computer.

 

MVH

Søren Larsen

 

YBnet


Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det ikke servage like.

Det var ikke hvad jeg spurgte om Søren..

Tilmeldt 23. Dec 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Smith, jeg kan ikke lige se hvordan du kan sammenligne vores produkter med servage?

 

MVH

Søren Larsen

 

YBnet

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)