Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører og gode råd til webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Er ny her på Amino, men ser allerede en masse muligheder og hjælp her.

 

Jeg har et stykke tid gået med tanken om at åbne en webshop hvor jeg vil sælge alt hvad en fræk/romantisk aften for 2 indebærer.

Jeg ved godt, at det ikke bare er at smide et par billeder på en webside og så tjener man kassen og kan gå på pension.

Jeg ved også godt, at selvom jeg har været aktiv på jobmarkedet, har været med til at starte 3 firmaer/butikker op og selvom jeg stod for driften af disse, at så er jeg stadig nybegynder.

Jeg har den fordel, at jeg er sindssyg stædig

Og jeg har sat mig for, at jeg vil holde mere end ½ år, mere end 2 år, ja jeg vil sq holde så længe jeg kan gå.

 

Så derfor spørger jeg jer, kære Amino''er:


  • Hvor kan jeg få produkter, som er lige det ekstra end det alle andre har?

  • Er det nødvendigt at starte stort eller skal jeg bare sørge for at ramme de rigtige kunder?

  • Hvordan giver jeg shoppen det ekstra, som får folk til at komme tilbage?


Jeg er møg dårlig til at forklare mig, så alle gode råd bliver modtaget med kyshånd.
Det skal lige siges, at jeg allerede har foden lidt indenfor erotikken''s verden.

 

Fortsat god aften

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tina

 

Det lyder som en spændende idé, og der kan sagtens være et marked. Jeg kan være nervøs for at de standard shops der findes, ikke er flexible nok til at folk siger VAUW når de kommer ind på siden. Og jeg tror der er et behov for at din side bliver personlig. Du kunne fx. sælge pakker med "Den frække", "Den romantiske", "den sporty" osv. hvor en række produkter/services er forudvalgt. Da du ikke er millionær skal du passe på at udgifterne ikke løber løbsk for at få den "helt rigitge" hjemmeside.

Overvej evt. at opbygge en fan-skare ved at oprette din egen blog med nyhedsbrev med gode råd og produkttests af egne eller andres varer. Så kan du få et fingerpeg om interessen.

/Jesper

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper.

Tak for svaret, du gav mig bestemt et par ideer der.

 

Ja en standard shop er heller ikke hvad jeg ønsker, men kan evt. blive hvad jeg må nøjes med til at starte med.

 

Nu har jeg hørt så meget om Oscommerce, ville dette evt. være et godt alternativ og så bare med et knaldgodt design?

Vil lige påpege, at jeg ikke kender til Oscommerce.

Kan man integrere pbs løsninger i Oscommerce?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har efterhånden lavet en del Oscommerce løsninger, og ja den er utrolig fleksibel og kan tilrettes netop dine ønsker, som f.eks. et unikt design.

Det kræver dog professionel hjælp hvis du virkelig vil ind og lave nogle store ændringer, med mindre du vil sidde og rode rundt i en 300-400 filer med uforståelig kode :)

Jeg vil ikke mene oscommerce som standard er noget værd.

Ja man kan sagtens integrere en betalingsløsning i oscen og man kan alt det du ønsker og lidt ekstra til.

Ulempen ved denne løsning er at den bliver lidt dyrre i opstart med unikt design og ændring af selve shopløsningen, men tilgengæld bliver den billigere på månedsbasis da du slipper for at leje løsningen. Når den er udviklet er det din, og du har fri adgang til koden hvis du senere hen vil udvide med noget mere. Denne mulighed har du heller ikke ved standard shops.
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.

Jeg hader uforståelige koder hehe

Fordelen jeg har er nok, at jeg er vant til at rode med hjemmesider og det designmæssige ville jeg selv stå for, da jeg har bestemte ideer, du ved hvordan kvinder er ;o)

 

HVIS jeg nu måtte bryde sammen og få en til at lave det grundlæggende, så jeg bare skulle sætte, tekst, billeder, farver osv ind, hvad ville sådan noget, så komme til at koste tror du?

Altså bare ændre koderne fra uforståelige til forståelige )

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget svært at sige en pris ud fra så lidt.

Oscommercen har et utrolig stort og stærkt administrationsmodul der gør du både kan oprette/redigere/slette varer, sætte dem på tilbud og meget andet, dette skal naturligvis flettes ind i dit eget design og det kan godt være krævende alt efter hvordan det ville komme til at se ud.
Men det kommer også helt an på hvor fleksibel du ønsker shoppen skal være.

Hvis du gerne vil have et uforpligtende tilbud er du velkommen til at sende en privat besked her på forummet, og så kan vi tage en snak om detaljerne og til hvilke priser vi kan gøre det til.

PS. Jeg synes Jespers ide med pakkerne er super god, det var ihvertfald sådan et tilbud jeg godt kunne finde på at falde for :)


Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin, du har en pm.

 

Ja Jesper''s pakke ide er vildt god.

Har selv set den andre steder, men som regel til en højere pris end man lige har råd til, så evt. også tre forskellige prisklasser.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tina.

 

Jeg har også smidt dig en PM, jeg vil da også gerne være med på et bud - hvis det kunne være interessant :)

 

Fortsæt god søndag aften.

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,


Jeg kan godt opsætte et Lækkert cms/shop system til dig jeg benytter open source dvs. der ikke er en licens pris som derfor gør det billigere for dig.


Du kan se hvad jeg har udviklet inde på mit firma site www.propelcom.dk

mvh.

Thor B. Nørregaard

www.propelcom.dk

+45 31 22 22 21

Web Creations

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)