Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside/CMS hos Sima.dk ? Evt. andre steder ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.
Har bondegårdsferie ude på landet.
Vores hjemmeside er ikke opdateret i ca. 3  år og forløbigt er det gået meget godt.


Vi har en rimmeligt placering på google og den vil vi gerne beholde men samtidigt få lidt mere liv i siden.
Vores design/hjemmeside har vi hos sima.dk og dem har vi spurgt om en ny hjemmeside. 


De har så givet hos linket til  http://www.simacommunicator.dk/ og sagt vi skulle kigge på det.
Referencerne ser ok ud men kan godt se at der også skal bruges penge på design.


Umiddelbart er det mange penge og iforvejen bruger vi penge på markesføring via papir.
Kunderne går så oftet ind på hjemmesiden og skriver en email.


Nu må i jo sige til, hvis jeg ikke helt har forstået mig på alt det her


Så opsummering



1. Er det en ok løsning ?


2. Hvad er der af andre løsninger ?



















Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg godt nok ikke mødt sima.dk før du nævnte den her i dag, men jeg ved at vi er mange (undertegnede inklusiv) her på amino der tilbyder større og mindre cms-løsninger.

Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til en flok af os der svarer i denne tråd og høre mere om mulighederne, der findes rigtig mange andre, og grafisk kønnere (jaja, det er subjektivt) implementeringer af cms-løsninger.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart lyder det som en MEGET dyr løsning for jer.

For det første har I ikke brug for noget CMS, hvis der kun sker ændringer hver 3. år. Så er I meget bedre tjent med at få en grafiker til at lavet en ansigtsløftning hver 3. år! Og det vil endda kunne gøres billigere. Selv på billigste niveau skal I slippe 18.000 i oprettelse og derefter 6.000 om året - det får man altså rigtigt meget design for!

 Simacommunicator ser ud til at have en brancheløsning, men er det det I har brug for? Med mindre at I har meget gavn af en mulighed for online-booking af ferien, så kan de mange penge garanteret gøre bedre gavn på andre måder.

 

For det andet bliver I en lille virksomhed blandt mange MEGET store - ikke noget godt udgangspunkt. Man får næsten altid mere ud af at være en stor blandt en masse små - eller i det mindste blandt ligestillede.

 

Sender dig en privat besked med et alternativ.

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes det lyder dyrt - Hvis du har et link til jeres nuværende side kan vi give jer et bud på nyt design og CMS til håndtering af sitet.
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
1. Er det en ok løsning ?


Nu er jeg jo ganske vist en konkurrent til Sima, men jeg går da ud fra at det er et rigtigt udmærket produkt de leverer.

2. Hvad er der af andre løsninger ?

Der findes rigtig mange forskellige CMS løsninger på markedet i dag. Jeg kan f.eks. levere dig en CMS løsning, der kan leve op til dine krav om en god placering i Google og så vil din nye hjemmeside være dejlig nem at opdatere for dig fremover.
Denne løsning koster 20400,- ex moms for det første år, derefter er det 4800,- ex moms årligt.

Du kan se her, hvad andre af mine kunder synes om LøweSite CMS systemet: http://www.lowesite.dk/default.asp?PG=86

Du kan da ringe til mig på 98 86 90 31 eller 22 30 89 60, hvis du vil vide mere eller du har lyst til selv at prøve systemet først.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-01-2007 21:15:08 Forfatter:Farmen
Hej alle sammen.
Har bondegårdsferie ude på landet.
Vores hjemmeside er ikke opdateret i ca. 3

 

Du er også velkommen til at kontake mig, så finder vi en god Aminopris ud fra de ønsker og behov som du har.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du seriøst mener, at du kun har brug for ændringer på siden en eller to gange om året, måske sjældnere, så glem alt om en CMS-løsning.

I et sådan tilfælde vil et typisk være nok for dig, at få lavet en simpel html-baseret side hvor du godt nok ikke selv kan rette i den, men hvor det ikke koster alverden at få rettet efterfølgende hos en "typisk" html-snedker (og dem findes der mange af ude omkring i landet.)
Fordelen ved sådan en løsning er, at de ofte indekseres rigtig godt i søgemaskinerne samt er billig i drift og opstart. Samtidigt er det næsten umuligt at hacke et site i ren html. Det ville kræve sikkerhedsbrister hos webhost-udbyderen (som kan findes ja, men de findes oftere i dårlige cms-løsninger). Ulempen er, at det vil koste dig hver gang du skal have flyttet et komma.

Har du planer om, at din side i fremtiden skal opdateres oftere end hvert 3. år så anskaf et billigt cms. Jeg kender ikke dit behov eller branche, men tyder lidt at du ikke har behov for det store forkromede værk til 10- eller 20 tusinde i opstart og efterfølgende dyr vedligeholdelse. Find noget i klassen 5-10.000 som koster max 1000,- om året i hosting og vedligeholdelse og benyt dig af det så længe dit behov ikke er større.
Vigtigt er det dog at sørge for, at dit cms vedligeholdes så det ikke pludselig en dag er så fyldt af sikkerhedsfejl og brugervenlighedsfejl og -mangler, at du ikke kan bruge det.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Og et lille PS:
Nu var jeg inde og kigge på www.simacommunicator.dk
og deres egen side har en sikkerhedsfejl der gør det relativt let af hacke den, herunder ændre, slette eller blot læse alt indholdet (måske også passwords og andre personfølsomme data) i databasen.
Jeg ved ikke om det er fordi de måske selv bruger en gammel version af deres efter cms eller det gælder for alle deres kunder, men nu er du advaret.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt enig i, at CMS er overkill i dette tilfælde... Næh, du - brug du hellere pengene på design og så betal det det koster at få opdateret siden, når det er (med mindre du selv kan lære det).

Vi skal gladeligt hjælpe dig med design og opdateringer. Du kan se vores design-referencer på http://design.refocus.dk/webdesign.php

Og vi arbejder også med søgemaskineoptimering, så dine placeringer ødelægger vi ikke... Tværtimod ;-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Albertslund
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Konkurrent eller ej så mener jeg at man burde holde sig for fin til at pege fingre af andres løsninger. Der er desværre en tendens til at skabe usikkerhed omkring netop sikkerheden hos andre producenters produkter.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)