Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside/CMS hos Sima.dk ? Evt. andre steder ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-01-2007 16:12:02
Forfatter: LarsBuur

Konkurrent eller ej så mener jeg at man burde holde sig for fin til at pege fingre af andres løsninger. Der er desværre en tendens til at skabe usikkerhed omkring netop sikkerheden hos andre producenters produkter.




En grim eller søgemaskineUvenligt cms havde jeg nok heller ikke valgt at kritiserer da jeg selv går under betegnelsen konkurrent.
Men sikkerhedsfejl mener jeg skal frem i lyset - jo før jo bedre. Bemærk at jeg ikke nævner detaljer om sikkerhedsfejlen som andre ville kunne udnytte, jeg nævner blot at der er en.
Der findes mange gode og sikre cms-løsninger ude omkring (og mange her på Amino har da også sikre løsninger) så hvorfor mener du ikke man må nævne andres sikkerhedsbrister?
> usikkerhed omkring netop sikkerheden hos andre producenters produkter

Man kan jo kun skabe usikkerhed om problemet hvis der rent faktisk er et sikkerhedsproblem. Og det problem jeg mener af at have identificeret på det omtalte cms, er så basalt og kendt blandt udviklere, at jeg finder skræmmende at en så dyr løsning ikke har rettet den. Uden at kende koden bag deres system det mindste vil jeg postulerer at bristen kan rettes mellem 10 minutter og 5 timer, alt efter kodens opbygning og programmørens kendskab til eget fag.
Der bliver spurgt til råds om cms'et og jeg svarer. Jeg forholder mig til noget faktuelt jeg kan begrunde, men tager også mine forbehold og siger at det ikke nødvendigvis er gældende for alle deres kunder.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Nicolai: Jeg er ganske enig med dig, og hvis du var flink, så skrev du lige til firmaet og gjorde opmærksom på det. Om ikke for firmaets skyld, så i hvert fald for deres "stakkels" kunder.

Nicolai prøver desuden heller ikke (direkte) at sælge sit eget produkt på bekostning af mangelfuld sikkerhed hos konkurrenten. Han anbefaler jo faktisk "Farmen" at kigge udenom CMS systemer.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-01-2007 17:03:26
Forfatter: Allan Hansen
Nicolai: Jeg er ganske enig med dig, og hvis du var flink, så skrev du lige til firmaet og gjorde opmærksom på det. Om ikke for firmaets skyld, så i hvert fald for deres ''stakkels'' kunder.

Nicolai prøver desuden heller ikke (direkte) at sælge sit eget produkt på bekostning af mangelfuld sikkerhed hos konkurrenten. Han anbefaler jo faktisk ''Farmen'' at kigge udenom CMS systemer.



Enig! Ingen direkte salg men faktuel kritik af systemet. Desuden er det helt klart "at skyde med kanoner på spurve" at bruge et CMS i dette tilfælde.
Jeg må da sige at Nicolais indlæge var mere seriøs fordi den helt klart ikke bare forsøgte at sælge det berømte køleskab til eskimoen, men til gengæld frarådede det.

Just my 5 cents..

Tilmeldt 7. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :



Tak for den gode respons. Både i tråden og via private beskeder.





Har troeligt siddet og kigget alle jeres forslag/tilbud igennem.





Jeg er positivt overvælet over hvad i kan tilbyde til en meget billigere pris end sima.dk





Men jeg søgte nok lidt mere "værktøjer" til at finde ud af hvad jeg endelige har brug for ? Også gerne info fra folk der bruger CMS systemer til dagligt.





Jeg vil gerne have en hjemmeside med nyheder, et galleri og mulighed for tilmelding af et nyhedsbrev.





Jeg har fået lavet en ide til et design (har betalt for rettighederne til at bruge det) . Det uploader jeg imorgen.


Så forløbig tak alt den info. Internet bliver bare større og større... særligt for mig :-D


Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

Hvaaa... Sku vi ikke se det der design ;-)

/ Charly
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har netop postet dette indlæg http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=11002 som måske er interessandt for dig.
Kender ikke sima.dk men må, som mange andre i denne post, anses for at være konkurrent til dem

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det behøver bestemt ikke at være dyrt at få lavet en hjemmeside med CMS, men det du ikke må glemme er, at det er ligeså vigtigt at din hjemmeside er flot og sigende og passer til dig og dine produkter/services fordi så kan du lade hjemmesiden gøre din online marketing for dig. Hos NyHjemmeside kan du til en fornuftig pris få: Flot designet hjemmeside med webshop, CMS og søgemaskineoptimering, se mere på deres hjemmeside: www.nyhjemmeside.info

 

 

 

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 05:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 


 


 


 


 


 


Her er vores eksempel på en god pris, mon ikke det er noget i denne stil du behøver, ring på  70 218 218 el. send en mail til martin@bithouse.dk, hvis du har spørgsmål.                      


 


 


 


Priseksempel CMS


 


Hjemmeside incl. design op til 30 sider.


20 e-mail adresser (hvis flere 10,- pr. stk.)


Nyhedsbrev på siden


Mailformular (kontaktformular)


Opdatering af siden/siderne v/hjælp af CMS


Ubegrænset telefon/e-mail support


Besøgstæller


Side 2 ud af 2 (19 indlæg)