Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angive startside med login til Google (m.fl.)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet en del med at forøge antallet af besøgende på et af vores sites - og det er lykkedes ved at lægge en masse gratis information ud.

Kom så til at tænke på, om det er muligt at angive en fast "startside" for Google (m.fl), hvor jeg kan logge Googlebot ind i vores system, så jeg også kan få indekseret vores beskyttede sider ?

Målet skal selvfølgelig være, at vi får besøg, som så får at vide, at det koster lidt at få adgang - det skal så klares via mobilbetaling.

Vh
Lars

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Munk Software Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile Tak. Har ledt og ledt. Men man skal jo lige vide hvad man skal lede efter. Jeg har søgt på "login Google"....

Vh
Lars

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg det vil være det man kalder "cloaking". Se http://www.thomas-rosenstand.dk/seo-ordbog

Hvis du gør det, så skal du også sørge for at Google ikke cache'r siderne, for ellers kan folk jo bare læse indholdet der, istedet for at betale...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmm - det kan være Rosenstand eller en anden SEO-skriftklog kommer forbi på et tidspunkt og vil hjælpe.

Det er det samme indhold der vises for brugeren og Google - når de vel at mærke er logget ind - er det cloaking ?

Mht. ingen cache - der skal jeg vel bare bruge "<meta name="robots" content="noarchive">" ?

Vh
Lars

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Gosvig:
Det er det samme indhold der vises for brugeren og Google - når de vel at mærke er logget ind - er det cloaking ?

Det der er snakke om her er ikke cloaking. Cloaking er når man viser noget indhold for søgemaskinerne og noget andet for alm. brugere for at fremme søgemaskine optimeringen.

Istedet for at lade søgemaskinerne kigge indenfor i det lukkede hvorfor så ikke åbne lidt så alle kan læse noget af det og må betale for resten? Lidt ala "light modellen" som bruges rimelig meget.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så er det vist tilbage til tegnebordet. Det bliver nok noget med et kort resume med de gode søgeord og så adgang til fuldtekst mod betaling.

For lige at hijacke min egen tråd - nogen af jer som har (særligt) gode erfaringer med "sms-betalings-gateways" ?

Vh
Lars

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Gosvig:
nogen af jer som har (særligt) gode erfaringer med "sms-betalings-gateways" ?

Det ved jeg Niels har ...

/allan

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Fra  MoreThanIT Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Du må endeligt sige til hvis du vil have hjælp og svar på spørgsmål vedr. betalingsgateway, der har vi trods alt lidt erfaring.

God dag.

Mvh

Mikkel Overgaard

Rådgivning i IT og SMS løsninger - MoreThanIT.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)