Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sko produceret i kina

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer jeg og min partner har gået og tænkt på at starte vores eget sko firma vi havde tænkt os at få skoene lavet i kina men kan de lave dem der nede så de ikke bare bliver sådan nogle billige bras vi havde tænkt at det skulle være lige som nike sko bare med vores eget design og farver priserne vi havde tænkt os at sælge dem til i danmark skulle ligge på omkring 500kr sorry for ikke at lave komma den er i stykker

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste sko der er på markedet. Er i forvejen produceret i Kina.
Ved ikke hvor folk har den ide fra, at Kina er dårligere end så mange andre lande. Jo man kan selvfølgelig være uheldig, med en fabrik. Men de fleste fabrikker i Kina, har flere kvalitetsdiplomer end europæiske firmaer. Det vigtigste i denne process er at man har en god handelsagent i Kina, med rig erfaring og et godt network. Denne kontakt har jeg, Jeg arbejder til dagligt med at finde og vurderer fabrikker for kunder i DK og resten af EU.

Hvor meget kapital har du? da det ikke er helt billigt at få produceret sit eget mærke med sine egne sko. Der skal man have en bestilling på mindst 10.000 par sko. Ellers koster det for meget for fabrikken, at omdanne deres maskiner og syerske, til det nye mærke.

Mvh
Steffen Petersen

Du kan skrive til mig på:

YBP.5800@Gmail.com

YBP - Your Business Partner
Cvr-nr: 33 08 61 72

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har lige knap 2 milioner kroner til projektet kan du give bare en cirka pris på 10,000 par sko

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

15-50 kr stykket.

(15 * 10.000) = 150.000 kr.
(50 * 10.000) = 500.000 kr.

Gennemsnitspris på 325.000 kr.
Derud over kommer der en told på 16,9% for at importerer det til Danmark.
(0.169 * 325.000) = 379.925 kr.
Så skal det fragtes. Det kan gøres for omkring 12-15.000 kr. max for 10.000 par sko.
(379.925 + 14.000) = 393.925 kr

Så kommer der moms på 25 % oveni (Dette kan dog afskrives som købsmoms) så det skal der ikke tages hensyn til.
Hvis du vil have os til at stå for ordren. Kan vi opstøve den billigste fabrik, som fabrikkerer den bedste kvalitet, så kan vi forhandle prisen for dig, kontrollerer fabrikken, inden start af produktionm under produktion, og inden de bliver læsset i en container, vi fortager en stikprøve kontrol af skoæskerne, for at sikre at der ikke er nogle fejl, inden containeren ankommer til Danmark.

Alt i alt, vil jeg sige 500.000 for 10.000 par sko. Men du må ikke hænge mig op på det, da det sikkert kan blive billigere eller dyrere. Men ikke meget dyrere.

Hva siger du til dette?

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder fornuftigt vender lige tilbage til dig når jeg har snakket med min partner og tak for svarene

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Var så lidt.

Hav en god dag. Venter spændt.

Mvh
Steffen

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed Steffen Petersen , hvad tager i for jeres service ?

Undersøger i også om "de sko" overhovedet er tilladt at komme inden for Eu?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

En produktion af sko i lidt bedre kvalitet får men ikke for 10-50 kr.,  sandaler  ja  men ikke kvalitets kondisko.  Måske det ville være bedre at få sendt jeres design og kvalitetskrav ud til en producent,  måske sende et par sko med i den slags kvalitet i ønsker så fabrikken kan se hvilket håndværk i er ude efter, og så få nogle rigtige priser at arbejde med. 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er ved at få designet skoen men lars hvad tror du så prisen er på ?

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan så fortælle dig at JO! dette kan lade sig gøre.
Ellers ville jeg ikke sige det. Nej om det er lovligt eller ej, er op til kunden selv.

Det som Lars nævner med at sende en sko ud til fabrikken, er sku da standard procedure? Altså hallo, er det bare mig eller er det rent flueknepperi alt det bras Lars lukker ud?
Jeg blev bedt o at lave en ca. pris ud fra meget få oplysninger via mine tidligere erfaringer. Det har jeg så gjort.
Selvfølgelig bliver der en masse arbejde ud over "bare at opøge en fabrik. Det tror jeg sku da selv man kan regne ud? Hvad erfaring har du med Kina Lars, siden du udtaler dig om priser osv?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)