Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sko produceret i kina

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Feedback

Vi har ikke nogle faste rammer for prisen, den finder vi ud af sammen med kunde, hvilke resurcer har han at gøre med, hvad skal varen bruges til osv. Vi er meget flexible med prisen og har ikke oplevet andet end positiv feedback indtil videre.

Har du noget mere konkret? Så kan jeg give en ca. pris.

Mvh
Steffen

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

lars hvad mener du med det ikke er lovligt at tage skoene med ind i eu ?

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Steffen, jeg har tænkt på et produkt, meeeeen der går nok et år før jeg muligvis skal have den importet.

Men skrive et pm til dig, bare for høre hvad det vil koste lade jer opsøge fabrikker , hent tilbud osv.

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Han mener at hvis skoen ligner for meget et andet mærke/brand, kan der være problemer med dette. Men det er kun set få gange så længe mærket er anderledes osv. Et godt eksempel er buffalo sko og New shoes. De ligner hinanden på en prik, men har forskelligt navn og lavet af forskelligt materiale.

Derud over kan der være specielle varer der er en antidumpingtold på. Som kan være ret høj, hvis produktet er svært nedbrydeligt ell. lign. Jeg ved ikke hvor meget Lars ved om dette emne, men på mig lyder det som om, han bare har slynget noget ud i en hurtig vending.
Godt nok er jeg kun 21 år gammel,. Men har styr på min virksomhed, mine sparringspartnere og min Agent i kina som har over 25 års erfaring med import til Danmark fra Kina.

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vender tilbage til dig når vi har designet færdigt så kan du give mig en endelig pris

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være nok så velkommen.

Mvh
Steffen Petersen

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op!  Der er gang i dig Steffen:)

Jeg har nu en del erfaring med produktion I Kina,  det har jeg beskæftiget mig med i nogle år nu,  jeg bor herude på mit 6. år og taler flydende mandarin.  Jeg har en stor omgangskreds og de fleste af mine venner har egne fabrikker og firmaer. Dette forum handler jo netop om at give gode råd til nystartede  og det syntes jeg da jeg gør.  I Kina for man hvad man betaler for, og som det lyder til på trådstarter er han ikke interesseret i 30 CNY sko med epoxy lim og phtalat bugnende plastik såler:) Men man kan godt få kvali sko til under 70 kr.   Man lærer af erfaring,  og du har jo også haft dit cvr. nr. i en måned nu Steffan   så det ved du jo godt:)

mvh

Lars 

 

 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har haft mit Cvr nummer i en måned? Men har allerede et samarbejde med et stort logistic firma. Er igang med at udvide til Kbh også, så jeg både dækker Fyn og Sjælland. Jeg har et expert network, som hjælper mig med det hele, plus jeg har hovedet skruet bedre på end de fleste andre på min alder. 

Erfaring. Du hentyder til at jeg ikke ved hvad jeg taler om. Til det kan jeg kun sige en ting :)

Her er et lille råd fra en 21 årig ung mand, som ingen erfaring har. Det kan være det kan hjælpe dig i fremtiden, inden du udtaler dig om noget, du absolut INTET ved om:

Brug 2 timer en tilfældig dag, opsøg virksomheds ejerne af 3 skofabrikker. Spørg om du kan købe 10.000 par sko, og hvad prisen bliver. Derefter fortæller du ham, at du forventer at købe samme antal igen om noget tid. Tag hjem og send en mail til ham næste dag, hvor du giver et prisnedslag, på det tilbud han i forvejen har givet dig. Tag ud til ham og snak personligt med ejeren (FUC. de sælgere der sidder i virksomheden, de tjener mere, jo mere de skaffer hjem af penge) Gå direkte til chefen, så vil du se at sko der koster op mod de 100 kr, kan blive presset ned på 30 kr, så længe man har kulturel forståelse for landet. Da du kan har boet i Kina i 6. år har du ikke fået dette. Så den erfaring du efterspørger hos mig, skulle du måske lede efter hos dig selv.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ork sørme!  :)

 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)