Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør Søges

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K. Nielsen:

Hej,

 

Som overskriften siger søger jeg en programmør jeg har været til nogle møder i nogle forskellige firmaer jeg føler de snyder mig for groft det sidste jeg har været i tilbød mig at lave mit program for 550.000.00 DKR som faktisk er ret simpelt efter min mening men kan ikke lave det selv det vil nok kræve en 100 - 150 timer samlet hvis man er lidt sløv i rumpen men hvis man virkelig bare knokler på vil det tage en 75 - 100 timer tror jeg er der nogle programmøre her der kan give mig et bedere og billigere tilbud.

 Jeg poster ikke Ideen her fordi vil helst ikke have nogle stjæler den da der ikke er Patent på den

 

Venlig Hilsen

Daniel K. Nielsen

Som andre også har nævnt skal du nok overordnet beskrive hvilke(n) platform(e) det skal køre på. Der er jo stor forskel på om det er en web-app, en iPhone-app, Android app, Win-32/64 app., Mac app.  eller et mix af disse.

Så får du sansynligvis sorteret en del fra som ikke arbejder på den pågældende platform, og får dermed minimeret antallet af personer/firmer du skal sende spec'en til.

mvh

Jan

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

 

Hvis du er interesseret, er du velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - hvis du ikke har fundet den rettet til opgaven, er du velkommen til at sende en mail til mig på admin@cetadesign.com - så kan vi tage en drøftelse af hvad viu kan tilbyde ved cetadesign.

Fortsat god aften.

De bedste hilsner

Morten Dal

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Vi vil da meget gerne ligge billet ind, så hvis du er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig og gerne med en lidt mere detaljeret beskrivelse af dit projekt, vi underskriver gerne en NDA og kan ogå sende dig et par eksempler som du kan bruge hvis du vil. Selvom vi ikke kan mødes direkte har vi dog Skype chat, call og video funktioner, så det er da næsten som at sidde over for hinandenSmile.  

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)