Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til iPhone 4 ejere

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Joen P. Olsen:

Mikkel-Hansen:
Men jeg vidste ikke man kunne bruge iPhone som router? 
Vil det sige, at hvis du har din iPhone og din MacBook med i bussen (eller på bagsædet af bilen), så kan du koble din MacBook på din iPhones 3G net? 

Lige præcis. Det hedder tethering og har været muligt ganske længe nu. Du kan gøre det både over USB og Bluetooth. Jeg har 3, og af erfaring kan jeg ikke bruge dette som primær forbindelse - men det fungerer fint som backup hvis du ikke er hjemme eller har et åbent wifi i nærheden.

Det er sku fedt! :) 
Jeg synes bare der kommer mere og mere godt ved iPhone 4!
Så får jeg jo bare det med i købet, hvor er det skønt! :D

Glæder mig til at få den så jeg kan begynde at eksperimentere med MacBook og iPhone :)  

 

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

sandfær-andersen:

Mikkel-Hansen:

 

Jeg er i køen til en iPhone 4. Da jeg blev skrevet op for ca. to måneder siden var jeg nr. 27'000 i køen, og de får ca. 2000 iPhones pr. uge hos 3. Så jeg håber snart den er min! :D

Som en sidebemærkning vil jeg lige indskyde, at vi bestilte to styk iPhone 4 hos CBB - de ankom inden for 24 timer. Men jeg har godt hørt om, at folk venter i ugevis.. De nye sim-kort ankom også hurtigt - 3 dage, så jeg klager bestemt ikke.

Og det er stadig et dejligt stykke gear!

 

Hvad gav du for din iPhone hos CBB? (:
Hos 3 skal jeg af med ca. 5000, men ventelisten er helt vild..  

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel-Hansen:

sandfær-andersen:

Mikkel-Hansen:

 

Jeg er i køen til en iPhone 4. Da jeg blev skrevet op for ca. to måneder siden var jeg nr. 27'000 i køen, og de får ca. 2000 iPhones pr. uge hos 3. Så jeg håber snart den er min! :D

Som en sidebemærkning vil jeg lige indskyde, at vi bestilte to styk iPhone 4 hos CBB - de ankom inden for 24 timer. Men jeg har godt hørt om, at folk venter i ugevis.. De nye sim-kort ankom også hurtigt - 3 dage, så jeg klager bestemt ikke.

Og det er stadig et dejligt stykke gear!

 

Hvad gav du for din iPhone hos CBB? (:
Hos 3 skal jeg af med ca. 5000, men ventelisten er helt vild..  

Tjek Lager Status og priser her : iPhone 4 på lager

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hojben:
Mikkel-Hansen:

sandfær-andersen:

Mikkel-Hansen:

 

Jeg er i køen til en iPhone 4. Da jeg blev skrevet op for ca. to måneder siden var jeg nr. 27'000 i køen, og de får ca. 2000 iPhones pr. uge hos 3. Så jeg håber snart den er min! :D

Som en sidebemærkning vil jeg lige indskyde, at vi bestilte to styk iPhone 4 hos CBB - de ankom inden for 24 timer. Men jeg har godt hørt om, at folk venter i ugevis.. De nye sim-kort ankom også hurtigt - 3 dage, så jeg klager bestemt ikke.

Og det er stadig et dejligt stykke gear!

 

Hvad gav du for din iPhone hos CBB? (:
Hos 3 skal jeg af med ca. 5000, men ventelisten er helt vild..  

Tjek Lager Status og priser her : http://iphone4s.dk/iphone4/iphone-4-lager-tdc-telia-cbb.html

Din "lager status" er vidst ikke helt up to date. Alle iPhone 4 er udsolgt hos Telia.

Hvor er Telenor? Er det fordi de ikke giver penge? Cool

Se iPhone 4 priser og de seneste iPhone 4 nyheder

 

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel-Hansen:

sandfær-andersen:

Mikkel-Hansen:

 

Jeg er i køen til en iPhone 4. Da jeg blev skrevet op for ca. to måneder siden var jeg nr. 27'000 i køen, og de får ca. 2000 iPhones pr. uge hos 3. Så jeg håber snart den er min! :D

Som en sidebemærkning vil jeg lige indskyde, at vi bestilte to styk iPhone 4 hos CBB - de ankom inden for 24 timer. Men jeg har godt hørt om, at folk venter i ugevis.. De nye sim-kort ankom også hurtigt - 3 dage, så jeg klager bestemt ikke.

Og det er stadig et dejligt stykke gear!

 

Hvad gav du for din iPhone hos CBB? (:
Hos 3 skal jeg af med ca. 5000, men ventelisten er helt vild..  

Vi købte hhv en 16 og en 32 GB, og prisen lå lige omkring de 5.000. Lidt under for den ene og lidt over for den anden.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til jeg er blevet skrevet op ved 3 er at jeg har været hos dem i en del tid. 
Men vil jeg kunne købe en iPhone fra CBB og bruge Oister Mobil  ? :)

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel-Hansen:

Grunden til jeg er blevet skrevet op ved 3 er at jeg har været hos dem i en del tid. 
Men vil jeg kunne købe en iPhone fra CBB og bruge Oister Mobil  ? :)

Normalt : JA, meeen har Dog en ven der købte den ved CBB og Ville bruge den Ved TDC. Det gav en del problemer, Men nu virker det efter 10 dage uden telefon...

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Her er en video til hvordan man deler internet fra sin iPhone til en Mac.

Håber i kan bruge den:)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)