Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tror på den ide

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Hvad med rengøring? det skal vel ske hver dag og så skal du alligevel åbne køleskabet.

 

Ellers tænker jeg, når du henter mælken i køleskabet, så medbring et større glas. Eller drik vand så spare du endnu mere!

Spar vandhanen og div afgifter, drik mælkBeer

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm, jeg ville hellere ansætte en stuepige til at hente tingene ;-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så en 4 personers familie bruger ca. 3000 DKK om året pga. det energitab der i forbindelse med at åbne og lukke køleskabet, når mælken skal ind og ud?
I så fald er jeg d.d. stoppet med at drikke mælk, nu står den kun på rødvin!

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nielsen:

Umiddelbart er det ikke en god idé at hr og fru danmark plus deres 2 små børn skal rende frem og tilbage med cornflakes fyldte tallerkner. Hvad angår juice og lignende vil jeg tro folk er for dovne til at rende frem og tilbage for at få en refill, så er det nemmere med en karton på bordet.

En emhætte med dispenser til olivenolie og lignende vil derimod være et hit. Så er man fri for at rende frem og tilbage efter det når man står og passer gryderne. Wink

Det tror jeg du har helt ret i Yes

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man kan også lægge sit køleskab med lågen opad.

Derved er der ikke stort tab af kulde ved åbning af køleskabet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne skifte colaautomaterne, eller kaffe automaterne ud med denne ideBig Smile

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Så en 4 personers familie bruger ca. 3000 DKK om året pga. det energitab der i forbindelse med at åbne og lukke køleskabet, når mælken skal ind og ud?
I så fald er jeg d.d. stoppet med at drikke mælk, nu står den kun på rødvin!

Tænkte samme tanks. så lavede lige en lille udregning.

 

Lavede lige et sjovt regnestykke.

 

Det køleskab jeg har starter ikke på at nedkøle køleskabet straks efter jeg har haft det åbnet for at tage en mælk ud.

Og åbner man tager hvad man skal bruge og lukker igen, så tror jeg ikke det giver i nærheden af 8kr om dagen.

Jeg fandt næste mit køleskab her. Det er hvertfal et Atlas køleskab af ældre dato, så fandt et som blev solgt fra år 90 til 94(det er nok der omkring fra), det har et årligt forbrug på 562 kWh, i flg denne bregning  fra SEAS-NVE så koster det mig ca. 2341kr i strøm om året eller 8,833962264150943kr om dagen i strøm, og du mener at man ved at åbne sit køleskab 16gange (din udregning af en familie på 4) mindre om dagen kan spare 8kr i strøm om dagen??? det vil sige at jeg kan komme ned på et strømforbrug på 80øre om dagen??? ved sådan en ordning.

Hmm det lyder som en rigtig god ide, sådan et skal jeg straks ud og have, hvornår går din produktion igang???

Ej. det er pis, men at spare 8kr om dagen er nok lige i overkanten. hvis du er heldig kan du måske sparer ialt 50øre om dagen, men nok heller ikke mere end det... 

 

 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Man kan også lægge sit køleskab med lågen opad.

Derved er der ikke stort tab af kulde ved åbning af køleskabet.

Et køleskab i drift må ikke ligge nedWink

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm det lyder som en rigtig god ide, sådan et skal jeg straks ud og have, hvornår går din produktion igang???

Skal bare finde målgruppenBeer

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-siden.dk:

Lasse:

Man kan også lægge sit køleskab med lågen opad.

Derved er der ikke stort tab af kulde ved åbning af køleskabet.

Et køleskab i drift må ikke ligge nedWink

Nej du tager fejl, det er ligesom Iphonen, man skal holde den på en bestemt måde, ligesom køleskabet skal ligge på en bestemt måde.

Så er der intet problemSkype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)