Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en............

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :

... Der kan lave min hjemmeside!!

Jeg skal lave en side, der hjælper folk til at vinde på primaet odds. Siden skal have flere forskellige funktioner, det er et ret kompliceret projekt.

Jeg skal bruge: Overskueligt layout, forum, login (livechat) har en masse andre punkter som jeg helst ikke vil komme ind på her, men i er velkomne til at henvende jer, hvis i tror i har en løsning til mig. Jeg vil gerne høre fra så mange som muligt..

Vil meget gerne hører om hvad andre brugere herinde, er der nogen i har god erfaring med? Eller evt. kan anbefale?

Hvis der skulle være nogen tvivl om hvad jeg mener, kan i tjekke odds1.dk eller betxpert.com ikke det skal være det samme, for det skal det overhovedet ikke - blot for at give et billede af hvad jeg ca. tænker i forhold til layout.

Budget: 0-50000 selvfølgelig afhængigt af hvor god jeg føler den løsning vi finder frem til er!!!

Mvh. Mathias ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg ville bruge CMS systemet Joomla. Det er nemt at have med at gøre.

Joomla fungerer på modulbasis dvs. de moduler / componenter du har brug for - dem installerer du.
Et modul kunne f.eks være en livechat.
En component kunne være et forum.
Fordelen er at der er mange der udvikler til Joomla componenterne er dermed gennemprøvet.
se hvad der findes af extensions  her

Det er muligt at du ikke kan finde alt hvad du skal bruge, men det der mangler kan laves.

Der findes også en masse templates til Joomla (hjemmeside design) de koster typisk fra 60$, hvis du vil have et design speciallavet kan det selvfølgelig også lade sig gøre.

Benjamin

 

Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til kontakt@flozk.dk så ville vi give dig et tilbud på det hvis du beskrivere det mere.. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

MathiasMunk:

... Der kan lave min hjemmeside!!

Jeg skal lave en side, der hjælper folk til at vinde på primaet odds. Siden skal have flere forskellige funktioner, det er et ret kompliceret projekt.

Jeg skal bruge: Overskueligt layout, forum, login (livechat) har en masse andre punkter som jeg helst ikke vil komme ind på her, men i er velkomne til at henvende jer, hvis i tror i har en løsning til mig. Jeg vil gerne høre fra så mange som muligt..

Vil meget gerne hører om hvad andre brugere herinde, er der nogen i har god erfaring med? Eller evt. kan anbefale?

Hvis der skulle være nogen tvivl om hvad jeg mener, kan i tjekke odds1.dk eller betxpert.com ikke det skal være det samme, for det skal det overhovedet ikke - blot for at give et billede af hvad jeg ca. tænker i forhold til layout.

Budget: 0-50000 selvfølgelig afhængigt af hvor god jeg føler den løsning vi finder frem til er!!!

Mvh. Mathias ;-)

Hej Mathias!

Vi kan helt sikkert lave dig et godt system, vi kan tilbyde dig utrolige konkurrence dygtige priser. Vi har et team af programmere i Asien, som kan lave dette for dig.

Du tilknyttes en DANSK projektleder som du vil være i kontakt med hele tiden.

Kig evt forbi vores side. - www.brandmaking.dk

- Jeg håber på at høre fra dig!

Vores pris for sådanne et system ligger på 7.000 - 10.000

 

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig god idé at bruge en sigende overskrift.

/Kjeld

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)