Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo - hvilke tanker vækker det hos dig?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen, Jacob Ibsen og Jacob Rohde har fat i noget af det rigtige Yes

 

Men vil gerne have lidt flere svar før jeg afslører hvad det præcist drejer sig om Big Smile

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det har jo noget at gøre med de her distanceløb for arabere at gøre, men om det er et foder eller specialudstyr, er svært at tænke sig til.

For (heste)kendere giver det meget mere mening end for almindelige godtfolk. Men på den anden side så henvender det sig til hestefolket, så det er dem, du skal koncentrere dig om og ikke folk der ikke har med "branchen" at gøre.

Rent grafisk synes jeg godt at vejen kunne forfines lidt. Ved godt at det foregår ud i al landskab, men den skal lige finpudses lidt.

:-) Dorthe

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe det er helt korrekt Big Smile Jeg er også enig i at der mangler en smule finpudsning - det er indtil videre kun et udkast så det skal nok komme Yes

Det er lige netop Distance - ikke nødvendigivis for arabere, men bare generelt distance/udholdenhedsridt for heste. 

Selvom det retter sig til hestefolk, synes jeg altid det er meget rart at høre hvad andre udenforstående synes Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Stick out tongue tænkte det godt, man er vel hestepige... men hvad er det så for et produkt?

:-) Dorthe

Fra Sønderborg
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg tror, at der gemmer sig et firma, der udlejer heste til en ridetur off-road bag logoet.. 

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe - Det er håndlavet distanceudstyr, som feks. trenser, fortøj osv. lavet i Biothane, som er særligt velegnet til distanceridning.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man så ikke prøve at tilføje noget udstyr på logoet? Eller måske sætte rytter på hesten? Det er som regel tydeligt at se på udstyret at det er distanceridt, løse tøjler osv... Eller alternativ bare skrive med en skriveskrift/håndskrift en byline under logoet i stil med håndlavet distanceudstyr, så er man da ikke i tvivl!

:-) Dorthe

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan et sted hvor man kan få en trækketur på en hest... i smukke omgivelser...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere andre er inde på, tænker jeg nu også på hestetrailere, selvom jeg nu har læst at det drejer sig om noget andet. Og det er selvfølgelig udelukkende pga. "trail" i logoet.

Men jeg er ikke hestekender, og derfor langt udenfor målgruppen, så det kan jo sagtens være at dem du vil ramme, med det samme ved at det ikke har noget med udlejning eller salg af trailere at gøre :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Dorthe er inde på, ville jeg også tilføje noget udstyr i logoet.

Mvh

www.opretgratis.dk - Gratis annoncering på nettet

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)