Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg maile et tilbud 2 gange eller 1 gang?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har i dag sendt en mail ud til mine kunder, hvor jeg har tilbudt rabat på mine produkter. Men jeg overvejer kraftigt, at sende en mail ud på torsdag med overskriften Sidste Chance"" og så gentage tilbuddet.

Er det smart eller hva?

 

Jeg sender sjældent nyhedsbreve ud, men efter jeg hørte Martin Thorborgs foredrag i Forum til Iværk & Vækst, så fik jeg lyst til at ændre stil af hensyn til udsendelse af nyhedsbreve.

 

Mvh.

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til jeg vil gentage med at sende tilbuddet ud, det fordi mange måske sletter nyhedsmails om mandagen, da de lige er kommet på arbejde efter weekenden.

 

Hjælp????

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

  Det er vidst lidt at et spørgsmål omkring smag.

Jeg syntes personligt at det virker useriøst når jeg f.eks. har downloadet en light-version af en e-bog og et efterfølgende tilbud på email på at købe bogen til en speciel pris - når jeg så vel og mærke en uge efter får en email at nu er det sidste change for at få den til den specielle pris - for så en uge senere få en email med at nu er det altså allersidste change.

Så var det jo ikke sidste change sidste gang vel? Geeked .

Mine smagsløg siger drop det med sidste change. Hvis du endelig vil gøre det, så vent lidt længere tid og så send det samme tilbud du igen og begrund det med noget i stil med "Vi gentager succeen - der var så mange som benyttet sig af det forrige tilbud, så nu gør vi også DIG muligheden".

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for svaret, men nu er det et tilbud, der kunne er i denne uge. Så det bliver kun en sidste chance mail på dette tilbud en gang.

Men du har ret, det er irriterende. Har du erfaringer med hvilke dage man skal sende nyhedsbreve ud og hvilke dage??

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestemt ikke, det virker desperat.

Du har groft sagt én chance med hvert nyhedsbrev, du udsender. Er der ikke respons, så må du arbejde på at gøre dit næste nyhedsbrev bedre.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har haft højest åbningsprocent på vores nyhedsbreve når vi udsender dem om onsdagen kort før frokost.
Men om konverteringen også er ligeså god ved jeg så ikke - det måler vi ikke.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan måler du din åbningsprocent? Antallet af kliks på links der er i nyhedsbrevet??

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Petersen:

Hej derude

Jeg har i dag sendt en mail ud til mine kunder, hvor jeg har tilbudt rabat på mine produkter. Men jeg overvejer kraftigt, at sende en mail ud på torsdag med overskriften Sidste Chance"" og så gentage tilbuddet.

Er det smart eller hva?

 

Jeg sender sjældent nyhedsbreve ud, men efter jeg hørte Martin Thorborgs foredrag i Forum til Iværk & Vækst, så fik jeg lyst til at ændre stil af hensyn til udsendelse af nyhedsbreve.

 

Mvh.

Mads

Hej Mads

Jeg sender altid nyhedsbreve ud 2 gange. med teksten "SIDSTE CHANCE I DAG", og det er der jeg får mest salg ud af det.

Jeg har aldrig fået trælse kommentar ud af det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal prøves, det er jo også det Martin Thorborg anbefaler i sin E-Pusher.

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du sælger og om dine kunder er privat eller erhverv. Men hvis det er nogle faste erhvervskunder er muligheden også at du kan ringe til dem for at lave opfølgning på den mail du sendte. Hvis det er privatkunder er det dog nok en svær fremgangsmåde.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)