Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirts inkl. tryk, vævede labels, hangtags, vaskeanvisning. min. order 50-100 stk. Søges?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er nok et emne mange kommer ind på her på amino og har også kigget i de forskellige tråde.

Men 1000 stk. i min. ordre, er lige i overkanten til mig på nyværende tidspunkt.

Er bare en tanke jeg går lidt med og ville egentlig bare gerne hører om det overhoved er muligt at bestille hjem i de mængder og om nogle har erfaringer med det.
Ville også gerne vide om man muligvis kunne mixe, de 100 stk. så ikke alle har samme tryk, men selvfølgelig vævede label, hangtag og vaskeanvisning.

Håber nogle kan hjælpe, så jeg kan blive lidt klogere :-)

M.V.H

Jonas

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas 

Jeg har ikke set tilbud under 300 når det er T-Shirt med nakkelabel desværre. 
Du vil nok kunne finde firmaer der laver 100 stk men tror ikke du vil kunne få nogle at de mærker vi i branchen kalder god kvalitet.

Dette er faktisk lidt træls da jeg tit har noget som spør på mindre oplæg med nakkelabel i. Jeg vil endelig gerne betale måske 5-10 kr mere for en T-shirt i indkøb hvis jeg kunne få lavet den med kundens eget logo i nakken. 

 

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, er også det jeg har set mest af 300 stk. som minimum. Var også derfor jeg lige ville hører herinde.

Men ja kvaliteten skal selvfølgelig også være iorden, nytter ikke noget den ryger i vaskemaskinen og så er den helt ødelagt eller misfarvet.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Kan du ikke skrive til mig på: janus@lindau.dk ? - jeg har måske en løsning på 100 styk med eget logo i nakken. - Jeg er dog nødt til at høre lidt nærmere om i hvilket prisleje sådanne t-shirts kan sælges til, da jeg ikke kender t-shirts med tryk markedet så godt.

mvh
Janus J Lindau

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)