Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få støtte fra det offentlige og gå på røven....

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det er sgu meget godt alt sammen, men hvad er så jeres bidrag til festen andet end lidt gammelmandsbrokkerøv?

Jeg har skrevet en artikel om præcis det samme emne. Du får et link. Hvis vi er heldige, så er der 179 relevante politikere der ser begge dele :)

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dyrebilen.dk:

 og uenighed er ikke nødvendigvis af det onde....

Michael 

Det er en ting der ved at forsvinde her i Danmark og resten af den såkaldte vestlig verden, nemlig retten til at være uenig i det andre siger, for vi skal helst være "åh så enige" og bagefter gør alle mennesker alligevel det samme,som de plejer! Det er jo uenighed der oftest skaber fremdrift!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
Det er jo uenighed der oftest skaber fremdrift!

Sikken en omgang ævl !

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Sikken en omgang ævl !

Så der fremdrift !!

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Jeg har aldrig haft til hensigt at være nedladende, det ligger  mig faktisk ret fjernt, - så er det opfattet på den måde, - så har jeg da helt sikkert fejlet.

Modig har jeg heller aldrig været, men;

Når man er anonym som jeg, tjener det jo ikke noget formål hverken at være nedladende eller røvslikker, - det håber jeg er forklaring nok. Jeg har været så heldig at mine dæmoner ikke gider mig mere, - så de har fundet andre veje.

Jeg har ikke noget mod Martin Thorborg, men tror jeg også godt han ved. Derfor kan jeg jo godt være en pestilens, og uenighed er ikke nødvendigvis af det onde....

Michael 



Det er også helt ok Michael, men jeg bliver bare lidt irriteret, når jeg laver en video hvor jeg forsøger at få iværksættere til at forstå at jagten på tilskud nemt ender i dårlig forretning, men bliver skudt i skoen af vi selv søger tilskud.
Jeg var ikke ude i noget moralsk ærinde, men kun rent forretningsmæssigt. At en samarbejdspartner vi får tilskud, er jo ikke noget der har med os at gøre. Det havde det haft hvis jeg moraliserede, men det gør jeg ikke.

Nuvel, lad det ligge :-)
God weekend.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Martin Thorborg:
Det er sgu meget godt alt sammen, men hvad er så jeres bidrag til festen andet end lidt gammelmandsbrokkerøv?

Jeg har skrevet en artikel om præcis det samme emne. Du får et link. Hvis vi er heldige, så er der 179 relevante politikere der ser begge dele :)



Hej Jesper

Det er flot og har forhåbentligt også en gavnlig effekt.
Jeg glæder mig til linket.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

@ flere

Det var/er heller ikke min mening at tale grimt om nogen person, hvis jeg har ramt nogen personligt, så er her min undskyldning.
Det jeg gerne vil angribe er måden og strategien med dette indlæg. At blogge her på Amino og dermed 90% ligesindede ser jeg ikke hvordan der kan være et mål med videoen. Jeg er skam ganske enig med Martin i mange af påstandene, men Martin er måske den af os (uden at kende ret mange af jer andre) som har den størrste gennemslagskraft, hvis bare der var en strategi bag. Jeg vil endda gerne give min støtte til et sådant projekt, hvis nogen kan pege på noget jeg kan byde på.


@Dyrebilen.dk
"og uenighed er ikke nødvendigvis af det onde"  Præcis. Hvis vi alle så verden ens så sloges vi stadig om det modsatte køn med sten og pinde. Jeg vil hellere have en god snak med en person som ikke ser verden som jeg gør - det giver mig mest.

@Henrik
I modsætning til Jørgen, så er jeg helt enig med dig.

@Jørgen Olsen
Til tider får jeg at vide, at min kritik ikke er konstruktiv. Velkommen i klubben.

@Thomas de Oliveira
Jeg håber det kan være en god katalysator til at nå en målgruppe som ikke findes i hobetal her på sitet. Fedt tiltag!.

Dennis

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Martin Thorborg:
Det er flot og har forhåbentligt også en gavnlig effekt.

Jeg glæder mig til linket.

Vi får se. Her har du det direkte link, men jeg har naturligvis lavet min egen tråd på Amino :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin video Martin..

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)