Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til køb af VPS

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

har det da absolut, levedygtigheden af et firma som hetzner.de er nok lidt mere sikkert end meebox. Leje af server er ikke som et webhotel man bare kan flytte rundt hvis man er utilfreds eller ens udbyder knækker nakken fordi de finder ud af der ikke er kunder nok i butikken eller løber tør for penge

Nu vil jeg så lige sige, at hos hetzner kan du kun købe hele fysiske servere, hvorimod det er en VPS løsning der efterspørges, hvilket vi i øvrigt også selv kommer med inden længe.

Der er væsentlig stor forskel på at få adgang til en SSH terminal, og at få adgang til et GUI hvor man kan styre det meste med sin VPS.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomhedens levedygtighed? Ej nu holder du :-)

Det er en helt anden boldgade du bevæger dig nedad der. Det er åbenlyst for enhver, at Meebox ikke er i nærheden af samme størrelse som Hetzner. Alligevel ser jeg ingen grund til at stille spørgsmålstegn ved Meebox's eksistensgrundlag og fremtid - fordi vi er nye, kan vi så ikke levere et ordentligt og fremtidssikret produkt? Det tror jeg nok, at vi kan. Der er ingen grund til at ligge søvnløs om natten på den konto. 

Hvis du kun vil købe produkter af virksomheder, som har +5 år på bagen, gør du bare det. Det kan jeg ikke tilbyde endnu. Det er vilkårene :)

Fortsat god aften.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Eiler:

Søren.Pedersen:

dvs i hoster jeres VPS på jeres egne servere som er lokaliseret hos hetzner.de i tyskland?

Læs hvad jeg skriver, jeg har svaret på dit spørgsmål én gang. Men for at specificere det endnu engang, så der absolut ingen tvivl hersker: Det er underordnet ift. det produkt vi leverer, om vi lejer dedikerede servere eller har co-location hosting. Længere er den ikke.

Hvor er du bare venlig mod potentiele kunder Tongue Tied

Det er vel meget rart at vide og almen interresse, hvis man er på udkig efter dedi eller vps, at man spørge om i har egne servere eller i lejer jer ind på hetzner servere? Det er jo et rimelig simpelt spørgsmål...

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:

Hvor er du bare venlig mod potentiele kunder Tongue Tied

Det er vel meget rart at vide og almen interresse, hvis man er på udkig efter dedi eller vps, at man spørge om i har egne servere eller i lejer jer ind på hetzner servere? Det er jo et rimelig simpelt spørgsmål...

Det er dedikerede servere som vi har lejet :-) Det troede jeg var belyst. Simpelt spørgsmål? Ja. Relevant? Nej. 

Det har ikke så meget at gøre med, om jeg er venlig mod potentielle kunder. Det er jeg som regel, og det kan du også få bekræftet fra mange sider :-) Det irriterer mig bare noget så voldsomt, når man tager den indgangsvinkel, som Søren gjorde. Ikke særlig konstruktivt at angribe i stedet for at spørge - især ikke, når han sammenligner æbler og bananer.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vil, at hvis jeg fx køber et webhotel til x antal penge, ville jeg kunne have 5 hjemmesider, der på. Som Fx www.hjemmeside1.dk www.hjemmeside2.dk osv, med forskellige indhold?
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Overstående post, var til Eiler
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Eiler:

 Ikke særlig konstruktivt at angribe i stedet for at spørge - især ikke, når han sammenligner æbler og bananer.

Smile

Det kan jeg godt give dig ret i!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg ville angribe meebox ville du høre helt andre toner her.... :-)

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep - De webhoteller vi har tilbyder fra 1 til 250 domæner per webhotel. Det du forespørger kan lade sig gøre med vores Web5G, Web10G og Web20G løsninger, og vi har en del kunder, som allerede udnytter sig af det :-) 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, mange tak.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)