Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Special labels

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sælger nøgleringe, smykker etc..

Jeg har brug for at finde nogen som har erfaring med salg af printer som kan printe bitte små labels som kan sidde på eksempelvis nøgleringe eller ørestikker..(med stregkoder(

Jeg er ikke interesseret i at købe et helt kassesystem for at kunne printe stregkodelabels..

Nogen som kan hjælpe med ovenstående.. ? (special etiketter og printere)

mvh

Simon

Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Hvis du søger lidt med google så er udvalget ikke så stor når det kommer til bittesmå labels. Jeg kan se at en udbyder af kassesystemmer www.pos4you.dk har noget på deres side om special etiketter. Der er nok ikke noget købetvang af kassesystem for at få fat i labels, men du skal også bruge en printer og det har de nok erfaring med.

www.papirshop.dk kan man også købe dem i "løs vægt". De ser ikke ud til at de sælger printere.

De fleste andre link ser ud til at være producenter af labels hvor man nok skal have dem special lavet.

Hvad med at gå i en smykkebutik og spørge dem til råds...? Der er vel ikke nogen smykkebutik som  vil opfatte som noget hemmeligt, hvordan de printer etiketter ud..

 

 

 

 

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ...Det var lige det jeg skulle bruge af information.

Jeg har været på www.papirshop.dk og bestilt en prøverulle af smykkeetiketter og når jeg modtager den så sender jeg den videre til Elmapos.

Elmapos ser ud til at de har styr på det tekniske, og de har nok printer+ software som passer til rullen.

Takker :-)

mvh

Simon

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)