Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fest / halbal for unge under 18 (13-17)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må også sige at de andre har helt ret med hensyn til at du nok ikke vil få mange med til den fest.

Jeg er 22 år gammel og jeg kan sagtens huske de der arrangementer. Man gad kun tage derover hvis man var sprit stiv inden man dukkede op og det var endnu bedre hvis man kunne smule lidt sprut med ind  og det er for det meste også holding blandt unge idag "Desværre":-D

Men kunne da være super fedt hvis du kunne få stablet det på benene, held og lykke i hvert fald her fra.

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja helt bestemt at Diskotekerne er meget interesseret i at få sådan nogle fester stablet op.

Men problemet er, at hvis det som Club De Speciale der lå i Silkeborg, ligger lige op af de øvrige diskoteker, så vil disse diskoteker få problemer med unge der syntes at det er sjovt bare lige at prøve at komme ind på et af de andre diskoteker. hvilket skaber problemer for dørmændene og de øvrige gæster.

Det vil også virke meget mere trygt for forældrerne hvis de ved at det ikke ligger op af byens øvrige natteliv.

Men grunden til at diskotekerne gerne vil have sådanne steder for de unge er jo netop for at få dem væk fra deres diskoteker. Og det gør de jo bedst ved at trække det lidt udenfor bymidten.

Et forsamlingshus eller en idrætshal må være meget egnet til dette.

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg husker også de der fester og ja det sjove var jo mere eller mindre forfesten dertil og så komme op og danse til højt musik :)

Men jeg tror at hvis man fik de rette sponsorer og kunne lave nogle fede events og konkurrencer, så tror jeg bestemt at det vil være trækplaster for de 14-16 årige.

Jeg tror desværre at de 16-18 årige er tabt i dette sammenhæng, jeg kan i hvert fald ikke finde ideen der skulle kunne trække dem til!

Idet at man typisk som 16 årig gerne må drikke for sine forældre.

Men fede konkurrencer med CD'er, DVD'er, Biografbilletter, Bowlingture mm. burde være noget der kunne trække de unge til..

Nu tænker jeg Silkeborg, fordi jeg kender det,men man burde godt kunne få de lokale butikker som Stereo studie. Biografen, bowling fun, okkels is, Macdonals, tøjbutikkerne mm. til at sponsere et mindre gavekort eller en ting 1 gang om måneden.

Konkurrencerne kunne være alt fra Dansekonkurrencer, flødebollespisning,  til Singstar

og så prøve at få nogle lokal bands der gerne vil øve sig, til at spille for de unge..

Lave Temaaftener som ROCK, POP, VALENTINES MM.

 

Mulighederne er mange

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

lige præcis det er noget i de tanker vi kører med, vil dog sige ideen er sat lidt på hold grundet opstart af firma :(, men kommer stærkt igen meget snart :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)