Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plastproduktion. En fjernbetjennings lignende genstand skal fremstilles. Nogen der kan hjælpe eller prøvet noget lignende ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrivelsen er rettet til en given plastproducent. Da jeg ikke har fået nogen tilbagemelding og vi er ved at løbe tør for tid, vil jeg høre nogle af jer herinde om i måske kan hjælpe nogle kommende iværksættere på vej.Wink

 

Hej.


Vi er en gruppe fra KBH's erhvervakademi der studerer produktionsteknologi. Da vi er i gang med at udføre en opgave der består i at udforme et bruger/hjælperedskab der kan stimulere ældres behov ved social kontakt over fjernsynet. Har vi valgt at udforme en slags fjernbetjening til at kommunikere og navigere med.

 

Vi har til opgave at finde en produktionspris og den rette materialetype.

 

Derfor skriver vi til jer da i måske vil være så behjælpelige at rådgive os som havde det været en virkelig ordre.

Produktet består af en lignende fjernbetjening som kan ses i den vedhæftede fil med mål. Tykkelsen er 2 mm. Vi har kunne læse i leksikonet fra Plastindustriens fællesråd at den bedst anvendelige plasttype til formålet er ABS-plast. Hvis i har et bedre forslag er i meget velkomne til at rådgive os om dette.


Vi vil hører jer om en ca. pris for fremstilling af et enkelt stk og ved masseproduktion (1000 stk). Timelønen skal ligge på 200 kr i timen for produktionslønnen i DK.

Kan i være så behjælpelige at oplyse os om:

-Pris pr. stk. / 1000 stk (eller min. order).
-Materialetype.
-Produktionsid.

 

Hvis i er så venlige at svare kan i kontakte os på mailen her eller på tlf. nr: 31441524

På forhånd tak

Gruppe 3. 1 p. KEA Produktiontek. Årg.2010

Jonas, Søren, Christina, Caspar, Michael.

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)