Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Mac?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står for at skal købe min første Mac (har været PC-nørd hele livet næsten) da jeg skal til at lave apps til iPhone. Men jeg er på bar bund til hvad jeg skal købe. 

Det skal ikke være en rumraket men heller ikke noget der skal have et håndsving for at komme igang.

Jeg er usikker på om det skal være stationær eller bærbar. Er der nogle der kan hjælpe bare en lille smule? :)

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen i klubben, Niels!

Hvis dit behov primært er at kode og lave UI vil jeg klart anbefale at få dig en iMac. Der får du mest for pengene efter min mening. Stor skærm, fylder ingenting og musestille. Bare tag den billigste model hvis du kan "nøjes" med en 21,5" skærm og brug i stedet penge på at smide en masse RAM i. Lad være med at købe RAM fra Apple, det er alt for dyrt. Men omvendt, sørg for at det er RAM der er dokumenteret til at virke på Mac. Tro det eller ej, har jeg faktisk været ude for at købe RAM som ikke virkede på Mac selvom det er de samme komponenter -  jeg købte simpelthen for billigt.

Beslutter du dig i stedet for at det skal være en bærbar vil jeg helt klart anbefale at give den ekstra skilling og købe den billigste MacBook Pro (i stedet for plastik-MacBook).

God fornøjelse!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Joen P. Olsen:

Beslutter du dig i stedet for at det skal være en bærbar vil jeg helt klart anbefale at give den ekstra skilling og købe den billigste MacBook Pro (i stedet for plastik-MacBook).

Det var også mit råd, hvis du skal have en bærbar maskine. Jeg vil foreslå dig at tage ud og kigge på skærmstørrelserne inden du køber. Det gjorde jeg, og jeg fandt ud af at 15" var den bedste for mig. 

 

 iPhone 6

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

 

Det kan jeg hjælpe dig med. Du er velkommen til at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk

 

Så finder vi en fornuftig løsning!

Fortsat god dag.

/Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)