Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ring gratis - kig her - kan det passe?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har igår fået denne hjemmeside anbefalet fra en i spanien, hvor man kan ringe gratis. Er der nogen af jer, som kender den? ....umiddelbart synes jeg, at den virker en anelse mystisk, men måske om I har erfaringer med den. I må meget gerne svare retur....!

 


Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra FAQen lader det til at der også er betalingsdage, men det er vist svært at gennemskue hvad der er konceptet. Der står specifikt at reklamer ikke er en del af pakken.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-01-2007 08:44:20
Forfatter:mtw
Jeg har igår fået denne hjemmeside anbefalet fra en i spanien, hvor man kan ringe gratis. Er der nogen af jer, som kender den?



Yup bruger den selv dagligt til at ringe til udlandet, og det fungerer ganske udemærket. Bruger det der hedder directcall, så kalder bliver tager direkte fra min fastnet telefon. Top kvalitet, og super smart. Dog kan der til dette være et mindre conncetion fee, men det er stadig ca 1 milliard procent billigere end TDC, og mange gange bedre kvalitet end skype.
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

Nu løber jeg lige tråden af sporet et øjeblik - beklager!

Du skriver at kvaliteten med Skype kunne være mange gange bedre. Jeg læser indimellem den slags kommentar, men har aldrig selv oplevet andet en super kvalitet med skype, så det undrer mig. Tidligere troede jeg, at det skyldtes at folk brugte skype med dårlige lydkort på computeren eller dårlige headsets, men det kan vist ikke passe for dit vedkommende.

Hvad er det for problemer, som du oplever med skype? Måske skal jeg stoppe med at anbefale det til folk, som spørger?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-01-2007 14:24:39
Forfatter: AndersSaugstrup
Hej Christian
Du skriver at kvaliteten med Skype kunne være mange gange bedre. Jeg læser indimellem den slags kommentar, men har aldrig selv oplevet andet en super kvalitet med skype, så det undrer mig.
Hvad er det for problemer, som du oplever med skype? Måske skal jeg stoppe med at anbefale det til folk, som spørger....


Det er naturligvis en 100% subjektiv holdning . Personligt har jeg udelukkende haft kedelige erfaringer med Skype, med hakkende tale og forsinkelser på SkypeOut samtaler. Den slags har jeg ikke oplevet emd Voipcheap. Der slippe rjeg samtidigt for at bruge computeren, da der er callback til samme pris til min fastnet.
Computer til Computer er skype lige så fint som alle mulige andre.
Skype er desuden væsenligt dyrere at bruge fra computer-> fastnet/mobil end voipcheap.com. Man behøver heller ikke at installere noget program hvis man har fastnet telefon, men kan tage opkaldene direkte fra deres side med call back til samme pris - ret smart.

Svar nok?

Personligt bruger jeg bare det der virker bedst for mig (og min kone) til færrest penge. Vi har rigtigt mange udlandssamtaler (ca 7 timer om ugen), så vi har sparet VIRKELIGT mange penge, da de lande vi ringer til enten er gratis via voipcheap, eller koster 0,01€ / minut. (samme lande koster ved TDC ca 3,50 kr /minut). Det er sq til at tage og føle på i privatøkonomien.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det er skam forståeligt nok, når det er bedre og billigere. Bare spøjst som oplevelsen af Skypes kvalitet er forskellig fra bruger til bruger.

 

 

 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjah, kan skyldes en milliard ting. Nok en agressiv firewall ved mig kunne jeg forestille mig

...men da det andet virkede i første hug (og var fastnet kvalitet), og var billigere var valget ikke så voldsomt svært.

Har man en masse kontakter der også bruger Skype er er det jo nok at anbefale. Handler bare om at bruge det der passer en til ens egne behov.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)