Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en god og billig plaststøber?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK: Hvordan kan et formværktøj laves som Rapid Prototyping?

Hvis det er selve emnet du mener, er Rapid Prototyping selvfølgelig altid en god idé. Min viden rækker dog ikke til om et sådant emne kan forkromes. Ud fra det jeg ved er der kun visse plastmateriale som forkromning kan hæfte på.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

afhængig af formen bruges det positive til eksempelvis at lave en negativ form udfra - ex vacuum forming

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh, tak for uddybningen. Jeg er uddannet værktøjsmager og siden efter værktøjskonstruktør i '98.

Jeg forestillede mig mere om det var en aluminiums form eller lignende du hentyder til?

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

aasum.dk

Kan sikkert hjælpe dig:)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Nøhr Vangsgaard:

Øh, tak for uddybningen. Jeg er uddannet værktøjsmager og siden efter værktøjskonstruktør i '98.

Jeg forestillede mig mere om det var en aluminiums form eller lignende du hentyder til?

Jeg hører det også gjort med silicone forme, men det er ikke min styrke, og jeg ved ikke hvad kvalitetsimplikationer det kan have.

emachineshop.com er iøvrigt et godt sted at prøve sig frem.

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :