Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af webshop søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi (webbureauet No Such Company) skal i løbet af 2007 omlægge Urtegaarden.dk fra den gamle Dynamicweb shop til den nye Dynamicweb eCommerce. I den forbindelse vil jeg gerne have så meget kritik som muligt på den nuværende løsning.

FYI kan jeg nævne, at betalingsdelen nu overgår til QuickPay og i den forbindelse bliver det muligt at betale med internationale kort og netbanker.

Linket til sitet er www.urtegaarden.dk

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Eskil


Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-01-2007 15:00:38 Forfatter:Eskil Busck - No Such Company Hej

Vi (webbureauet No Such Company) skal i løbet af 2007 omlægge Urtegaarden.dk fra den gamle Dynamicweb shop til den nye Dynamicweb eCommerce. I den forbindelse vil jeg gerne have så meget kritik som muligt på den nuværende løsning.

FYI kan jeg nævne, at betalingsdelen nu overgår til QuickPay og i den forbindelse bliver det muligt at betale med internationale kort og netbanker.

Linket til sitet er www.urtegaarden.dk

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Eskil



 

En ellers lækker side med et godt afstemt farvevalg (efter min mening) siden er god at navigere på og over middel.

Det eneste der ser noget simpelt ud er, hvor man skal indtaste side informationer (kunde oprettelse) her mangler noget kulør og jeg ville personligt ændre størrelsen på form felterne (mindre)

Jeg mener også siden kører noget langsomt, næsten som om den var hostet på one.com :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke åbne siden?!
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Først vil jeg sige at det er en virkelig flot side, som passer godt til det i sælger. Et 13-tal!

Kritikpunkter:



Siden udstråler alt for lidt "KOM & KØB".



 



Jeg ville nok starte med at få kreditkortlogoerne op i toppen, så det er noget af det første man ser. Det viser med det samme at det er en shop.



 



Og så mangler der nogle produkter på forsiden med en STOR FED "KØB NU" -knap.

Så hvis i lige får lidt mere "KOM & KØB" bygget ind i forsiden, så er jeg sikker på at det bliver en succes;-)



 



Hey! copyright siden 1978? Hvor gammel er jeres nye side ;-)

/Charly



Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-01-2007 16:30:15 Forfatter: Mads Løntoft Jeg kan ikke åbne siden?!


der er en fejl i linket.. Prøv at skrive adressen selv ;-)

 

/ Charly

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Det en OM''er ;-)

Bærbar har ret, det er meget langsomt.

Statistik over tre forsøg:

Forside: Det tog hhv. 1,8 1,7 og 1,9 sekunder fra klik til html''en var hentet.

Forside: Det tog hhv. 3,6 1,9 og 5,9 sekunder fra klik til alle billeder var hentet.


Menuen Netbutik: Det tog hhv 7,3 9,8 og 7,6 sekunder før html''en var hentet.

 

Dette vil koste dig kunder...


Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-01-2007 16:35:22
Forfatter: Tyllesen
der er en fejl i linket.. Prøv at skrive adressen selv ;-)


/ Charly





God ide! Dovenskaben er vist ved at få overtaget hos mig.


Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folkens,

Tak for den foreløbige kritik. Jeg er sprit ny her på siden og fik derfor fucked mit link op. Her er det igen.

http://www.urtegaarden.dk

Jesper: Tak for statistikken - den er ellers SQL hosted og alverdens gøgl, men det hjælper jo ikke på kundens oplevelse, når ydelsen alligevel ikke er i orden. Merlin, Bog & Idé og Blockbuster kører med samme system. Jeg må gå tjekke deres løsninger/hosting og derfra forsøge, at forbedre responstiden.

Charly: Urtegaarden har eksisteret siden 1978, der af årstallet. Du har helt sikker ret i din "Kom og køb" kritik. Den nye shop vil blive med større fokus på salget og de informationer der fører dertil og mindre på virksomheden bag.

Til alle andre - kom gerne med mere kritik ;)

/Eskil

Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig flot og overskuelig side..

Kan godt lide farverne, det passer godt til produktet syntes jeg..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)