Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på enkelt design

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

kunne godt tænke mig noget godt feedback på dette enkelte design

http://www.hage-lund.dk/kanon



Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Simpelt.

Lidt kedeligt fordi der ikke er farver, men det er en smagssag. Jeg opdagede ikke dine menufaneblade med det samme fordi de var placeret allerøverst, men der gik dog ikke mange sekunder. Derefter er det ikke noget problem.

Din grafikklump kan dog godt ligne et banner og så kigger jeg generelt ikke i den retning og misser dermed nemmere menuen.

De helt store spørgsmål er egentlig:

1) Hvem er din målgruppe?
2) Hvad forsøger du at formidle?

Før de to er besvaret er det endog rigtigt svært at komme med et reelt svar på dit design. Måske er det godt mod en målgruppe og måske er det hamrende skidt mod en anden. Svært at sige.

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror menuen blir misset på grund af banneret's kedelighed.

da jeg ikke lige er den aller bedste til grafik. .

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen grund til at undskylde for dine grafiske evner. Nogen er bedre end andre og du er tydeligvis bedre til grafik end mig ;)

Er det et banner eller skal det være plads til logo eller en grafisk forklaring af forretningen? Hvis det rent faktisk er et banner, så tror jeg menuen drukner.

Men jeg mangler stadig en beskrivelse af hvad designet skal bruges til.

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal være et sted hvor der kan være logo.

men måske til en blog eller en hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Opbygningen kunne sagtens være til en blog, men en hjemmeside er et vidt begreb. Amino, Google og det lille private online hjørne for oldes billeder kan alle betegnes som hjemmesider. Men så har du ret. Det kan godt være en hjemmeside.

Hvis jeg var dig ville jeg lege lidt med farverne, så det ikke bare er sort og hvidt. Men igen, det er er bare min smag og du vil helt sikkert kunne finde nogen som er vild med designet. Smag er jo gudskelov en så forunderlig ting :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)