Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-bureauer i Sverige og Norge

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står overfor et projekt som kræver assistance af et bureau eller en freelancer med ekspertise indenfor linkbuilding i Sverige og Norge.

Er der nogen af jer der kan anbefale en svensk eller norsk seo-ekspert?

Andre erfaring mht. SEO og især linkbuilding i Sverige og Norge er desuden også meget velkomne.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Dette kan vi tilbyde. Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com - så kan vi aftale nærmere.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten Dal

Jeg faldt lige over dit svar her da jeg muligvis selv får brug for noget asistanse til især Norge lidt senere.

Jeg tjekkede jeres hjememside og der skriver i:"Hos Ceta Design har vi et helt team af professionelle fagfolk indenfor søgemaskineoptimering...".

Det lyder spændende men hvem er de? Det er jo et broget marked og jeg vil ikke sætte hvem som helst på mine opgaver. Så kan du ikke fortælle hvem af de professionelle fagfolk indenfor søgermaskiner der sidder i dit team?  Tilsyneladerne har i kun referencer på logo design?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske IIH Nordic har vist både et svensk og et norsk ben/kontor.

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Poulsen:

Hej

Jeg står overfor et projekt som kræver assistance af et bureau eller en freelancer med ekspertise indenfor linkbuilding i Sverige og Norge.

Er der nogen af jer der kan anbefale en svensk eller norsk seo-ekspert?

Andre erfaring mht. SEO og især linkbuilding i Sverige og Norge er desuden også meget velkomne.

Hei Paul,

Har du  funnet den rette for ditt prosjekt? Jeg kan hjelpe deg med ditt SEO prosjektet. Jeg tilbyr, søkemotoroptimalsiering, linkbygging, sosial media optimalisering, artikkel  skriving på engelsk og norsk. Du kan gjerne se på en av bloggene mine her på million dollar blog :

 

 Ta en titt på hva kundene mine har sagt om min SEO og linkbygging på websiden min. Du kan også Google meg of finne mer fakta om SEO arbeidet mitt.  Jeg legger ved Video her og håper at det er greit for moderatøren.

Takk for forumet og takk for at du leser dette svaret. Dersom du har funnet noen,  lykke til videre med prosjketet.  Dersom du får tid ta en titt på følgende ">video  eller nederst

Hilsen

Maria

7571.SEO Norge-SEO Norway.mp4

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager Martin, Jeg skrev feil navn kikka på etter navet ditt og var feilEmbarrassed Sorry! Men ihvertfall håper at du leser dette. ha en fin dag videreBig Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Mange tak for jeres svar.

Jeg ledte dog efter nogen uafhængige anbefalinger af svenske/norske bureauer eller freelancere, så jeres forslag bliver ikke aktuelle i første omgang.

God vind :)

 

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har en liste og svensk sider hvor man kan offentligøre pressemeddelelser og artikler?

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 

Hej

Jag snubblade in på den här tråden, och såg att ni söker en svensk mediabyrå. Jag jobbar för en av sveriges största som heter Maze Media, vi hjälper kunder i både sverige,norge, och danmark. Vi har även referenser på hemsidan som du kan kolla på.  Om du är intresserad svara gärna så kan jag berätta mer om vad vi kan göra för dig.

Micki Thysell

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)