Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web-shop med e-book-løsning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg er lærer med forlagsambitioner og har igennem det sidste år lavet en hel del materiale til danskundervisningen i grundskolen. Da jeg har fået meget positiv respons på materialet fra andre lærere, har jeg nu valgt at publicere en del af det til gratis download. Se evt. www.danskagenten.dk



Jeg har dog også skuffen fuld af større materialer, som jeg gerne vil sælge som e-books. Jeg har midlertid brug for lidt teknisk hjælp, og har følgende ønsker/udfordringer:




  1. Jeg vil oprette en webshop i et CMS-system, hvor jeg har en skabelon jeg kan arbejde ud fra.



  2. Jeg skal sælge e-books i PDF-format, og de skal først være tilgængelige for download efter at folk har betalt.



  3. Betaling skal foregå med EAN-nummer, da der er tale om salg til det offentlige.



  4. Har prøvet en demo fra Goldenplanet, men den kan ikke klare det med e-books som download efter klik på køb-knappen.



  5. Hvad kan I anbefale?

    Bedste hilsner





Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Christina

Jeg vil forslå dig at se nærmere på Dansk Internet Erhverv - www.die.dk

Umiddelbart vil jeg tro de kan håndtere det eller evt. være dig behjælpelig - jeg benytter dem selv til at få min webshop designet og indtil videre har det været utroligt positivt.

Du kan give lyd fra dig, hvis du gerne vil have en kontaktperson hos dem.

Fortsat held og lykke med dit spændende projekt.

Mvh.

René

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christina