Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web-shop med e-book-løsning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg er lærer med forlagsambitioner og har igennem det sidste år lavet en hel del materiale til danskundervisningen i grundskolen. Da jeg har fået meget positiv respons på materialet fra andre lærere, har jeg nu valgt at publicere en del af det til gratis download. Se evt. www.danskagenten.dk



Jeg har dog også skuffen fuld af større materialer, som jeg gerne vil sælge som e-books. Jeg har midlertid brug for lidt teknisk hjælp, og har følgende ønsker/udfordringer:




  1. Jeg vil oprette en webshop i et CMS-system, hvor jeg har en skabelon jeg kan arbejde ud fra.



  2. Jeg skal sælge e-books i PDF-format, og de skal først være tilgængelige for download efter at folk har betalt.



  3. Betaling skal foregå med EAN-nummer, da der er tale om salg til det offentlige.



  4. Har prøvet en demo fra Goldenplanet, men den kan ikke klare det med e-books som download efter klik på køb-knappen.



  5. Hvad kan I anbefale?

    Bedste hilsner





Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Christina

Jeg vil forslå dig at se nærmere på Dansk Internet Erhverv - www.die.dk

Umiddelbart vil jeg tro de kan håndtere det eller evt. være dig behjælpelig - jeg benytter dem selv til at få min webshop designet og indtil videre har det været utroligt positivt.

Du kan give lyd fra dig, hvis du gerne vil have en kontaktperson hos dem.

Fortsat held og lykke med dit spændende projekt.

Mvh.

René

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christina

 

Skal EAN nr. tjekkes op mod noget register eller hvad mener du med at betaling skal foregår via EAN nr`? -Er det bare at de ksal oplyse det ved køb - i såfald skal du vel også have person reference ?.

 

Jeg vender lige tilbage til dig vedr. om shop modulet i Typo3 CMS kan håndtere dit ønsker om frigivelse af PDF efter køb.
Du kan læse mere om T3CMS på www.typo3cms.dk

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-01-2007 08:32:40 Forfatter:Christina Danskagenten

Hej


Jeg er lærer med forlagsambitioner og har igennem det sidste år lavet en hel del materiale til danskundervisningen i grundskolen. Da jeg har fået meget positiv respons på materialet fra andre lærere, har jeg nu valgt at publicere en del af det til gratis download. Se evt. www.danskagenten.dk



Jeg har dog også skuffen fuld af større materialer, som jeg gerne vil sælge som e-books. Jeg har midlertid brug for lidt teknisk hjælp, og har følgende ønsker/udfordringer:


       
  1.    
    Jeg vil oprette en webshop i et CMS-system, hvor jeg har en skabelon jeg kan arbejde ud fra.

       

  2.    
  3.    
    Jeg skal sælge e-books i PDF-format, og de skal først være tilgængelige for download efter at folk har betalt.

       

  4.    
  5.    
    Betaling skal foregå med EAN-nummer, da der er tale om salg til det offentlige.

       

  6.    
  7.    
    Har prøvet en demo fra Goldenplanet, men den kan ikke klare det med e-books som download efter klik på køb-knappen.

       

  8.    
  9.    
    Hvad kan I anbefale?

    Bedste hilsner


       




 

Du får lige svaret her også, har givet dig det på Eksperten:

Dandomains shopløsning kan det du ønsker. www.dandomain.dk

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Og tak for dit svar om Dandomain både her og hos Eksperten :)

 

Jeg har kigget på Dandomains produkt og afprøvet web-shoppen. Jeg er ikke helt vild med at det er lavet i frames, og vil helst have at det ligger i tables. Desuden kan jeg ikke få deres filsalgsmodul til at virke, da det genererer nogle mærkelige filnavne - men det er måske fordi det er en demo jeg sidder med...?

 

Men du har helt ret i at de har det produkt der kommer tættest på mine ønsker.

 

God weekend

Christina

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej



EAN-nummeret skal ikke køre op imod et register - det skal nblot kunen anvendes, og så skal der selvfølgelig være en kontaktperson også, som du skriver.

 

Jeg har lige været inde og se på Typo3s web-site - det ser godt ud. Men jeg kan ikke lige se et filsalgsmodul - er spændt på om de kan levere den løsning, da jeg har svært ved at finde nogen der kan, udover Dandomain.



 



God weekend



Christina



Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-01-2007 22:18:49 Forfatter: Christina Danskagenten
Hej


Og tak for dit svar om Dandomain både her og hos Eksperten :)


Jeg har kigget på Dandomains produkt og afprøvet web-shoppen. Jeg er ikke helt vild med at det er lavet i frames, og vil helst have at det ligger i tables. Desuden kan jeg ikke få deres filsalgsmodul til at virke, da det genererer nogle mærkelige filnavne - men det er måske fordi det er en demo jeg sidder med...?


Men du har helt ret i at de har det produkt der kommer tættest på mine ønsker.


God weekend

Christina


 

Til din orientering kommer Dandomain med en vers. 5.5 til februar som er uden frames.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

 

tak for den oplysning - det vil jeg se nærmere på.

 

:) Christina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)