Jeg har idag skrevet et blog indlæg på min egen blog omkring fraud reglerne hos PBS/Nets/Teller. Jeg har skitseret hvordan reglerne opleves af os som driver webshops - store som små. Deltag gerne i fraud debatten på min blog. Kender du allerede til problematikken så fortsæt debatten her. Har du nogle gode ideer til hvad der skal til for, at reglerne tilpasses den online verden ovenstående handler om i stedet for, at vi arbejder ud fra regler som fungerer i "offline verden"? Flere webshop ejere føler sig magtesløse overfor giganten Nets og det er ret svært at blive hørt. Kort fortalt: Hvis du din webshop modtager en kreditkort betaling, men denne viser sig at blive trukket retur igen fordi ejermanden af kortet gør indsigelse. Så mister du omsætningen, produktet's omkostning er spildt og du får oven i købet en hilsen fra PBS på kr. 250,- i indsigelsesgebyr. Hvad syntes du om reglerne? Tilfreds?
|
PBS smadre bare deres egen forretning, men det kan vel kun blive deres eget problem!