Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode idéer til opdatering af vores website..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Derude

 

Ja jeg kunne ikke lige finde ud af om dette var det rigtige sted af lægge denne tråd. Det viser sig at der er "feedback af min hjemmeside" i mange kategorier... Men alligevel. Vi er gået med i et site som vi skal til at have gjort noget ved... Men er der nogle der kunne komme med nogle gode idéer?

 

Sitet er et "sjov" site, hvor man kan slå nogle timer ihjel.... Med sjove videoer, billeder, vittigheder osv. Størstedelen af brugerne er kvinder i alderen 40+ som er en meget attraktiv målgruppe da de er svære at få fat i på Internettet.

 

De direkte spørgsmål er:

Nyt indhold på sitet?

Grafik? (ved godt at det helt sikkert kunne laves flottere grafisk, MEN sitet har 1200 unikke brugere om dagen så noget må være rigtigt)

Kan vi gøre noget ved navigationen på sitet så det bliver mere overskueligt?

Placering af reklamer? Bagtanken med siden er dog at kanalisere trafik til vores andre sites, men vi vil da gerne have udgifterne dækket og måske tjene til firmajulefrokosten:-)

 

Lad mig høre nogle idéer

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
det kunne måske være nemmere at komme med gode råd, hvis man vidste hvilken side, det drejer sig om...
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mouritz

For mig at se er det ikke indhold men derimod overblik siden mangler.

Mit forslag vil være at du laver hele layoutet om og A/B-splittester for at se om sitet måske har potentiale til mange flere end de nuværende 1.200 unikke besøgende?

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

"Der er desværre ikke forbindelse til databasen i øjeblikket.


Prøv igen lidt senere.


Vi beklager de gener dette måtte medføre.
DuppeDitten.dk "

 

Øv :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)