Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS med e-shop - tilbud ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg leder efter en dygtig m/k der vil lave min hjemmeside. Jeg har allerede kontakt til en designer, som skal stå for designet af hjemmesiden. Hun er meget prof.  Det vil være fint, at du er indstillet på at følge hendes design og have en vis kommunikation med hende gennem processen.

 

Jeg beskæftigere mig med coaching, terapi, kurser i personlig udvikling. Indtil nu har jeg haft min egen hjemmelavet hjemmeside, men den løsning er ikke holdbar. Så nu da jeg vil lave en ny, ønsker jeg at tilføje en e - shop. Det er ikke mange vare jeg skal sælge - måske en 10 - 20 produkter. Det er selvfølgelig produkter der relatere til det jeg arbejder med. Jeg vil fx. gerne sælge lydfiler, der kan downloades strakt efter kunden har betalt.

 

Hjemmesiden skal laves i CMS, og laves sådan at jeg nemt selv kan lave om på indholdet.

 

Er dette en opgave for dig eller en du kender, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

 

Send gerne nogle referancer eller eksempler på det du har lavet, samt en pris:)

 

Du må gerne sende det direkte til min mail adresse: christina_greve@hotmail.com

 

Glæder mig til at høre fra dig.

 

Venlig hilsen

 

Christina Greve


 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fejlbesked



Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christina.

 

Jeg har sendt dig en PM, som du kan kigge på ved lejlighed

Med venlig hilsen Lasse Christensen

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Christina 

Udover vores egen designer samarbejder vi med 3 forskellige reklamebureauer/grafiske virksomheder og er vandt til at arbjde tæt sammen med eksterne designere.Samtidig har vi et at de mest brugervenlige CMS systemer -som udover at blive benyttet af over 200.000 brugere, faktisk også er dansk udviklet og som du helt sikkert vil kunne bruge uden problemer.



Du kan se nogen af vores referencer her: www.t3cms.dk/referencer  



Vi vil mandag gennemgå dit site www.vision8.dk og sende dig et tilbud på overflytning af dette til Typo3 - med de funktioner du har på sitet idag og selvfølgelig i det nye design.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer som udbyder CMS-løsninger!

I kan nu skrive jer på listen over leverandører på Amino Wiki CMS

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christina

Jeg vi kan tilbyde dig begge dele i højeste kvalitet..

Prisen for CMS er 199,- pr. md og prisen for webshop er 199,- md + 150 kr. hvis du vil have dankortbetaling

Opstartsprisen hvis du vil have begge produkter er 1950,- og mht. design kan du spare en masse penge, da der findes i 100-vis at flotte designs til cms systemet. De koster ca 250 kr. pr. stk, så der er masser af muligheder.

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Hvis du er på udkig efter en flot hjemmeside som passer til dig og dine produkter/services og som kan gøre din online marketing for dig, så kontakt NyHjemmeside. Her kan du få: Flot designet hjemmeside med webshop, CMS og søgemaskineoptimering, se deres hjemmeside: www.nyhjemmeside.info
 
 


 


Side 1 ud af 1 (7 indlæg)