Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev tilmelding

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er på jagt efter nogle abonnenter til vores nyhedsbrev, men er gået lidt i stå.

* Vi har lavet en guide som folk får ved signup

* Vi har en tydelig sign-up form på alle sider

* Sitet laver en enkelt pop-in på siden

Leder efter lidt input til forbedring af det vi har, og måske noget har overset?

http://www.erogen.dk/

Hvad gør du?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et godt spørgsmål Big Smile

Jeg tænker, at jeres website er mere målrettet til kvinder, men emnerne, i jeres guide, henvender sig nok mere til mænd. Måske skulle du få et par kvinder til at læse guiden og derefter spørger dem, hvilket emner er mest interessant for dem at læse.

Nu ved jeg ikke, hvor længe websiten har kørt, men tilmelding til nyhedsbreve handler meget om tillid til jer, da folk er trætte af reklamer i e-mail boksen. Så det er generelt svært i dag at få folk til at tilmelde sig.

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Dalsgaard:

Vi er på jagt efter nogle abonnenter til vores nyhedsbrev, men er gået lidt i stå.

* Vi har lavet en guide som folk får ved signup

* Vi har en tydelig sign-up form på alle sider

* Sitet laver en enkelt pop-in på siden

Leder efter lidt input til forbedring af det vi har, og måske noget har overset?

http://www.erogen.dk/

Hvad gør du?

Hej Jens!

Kan godt lide at du arbejdet hårdt for at få tilmeldte bruger til dit nyhedsbrev.

Og syntes du har gjort rigtigt mange gode ting, men hvad for jeg ud over at tilmelde mig dit nyhedsbrev? ud over at få tilsendt en guide ? det ser jeg ikke helt beskrevet nogen steder.

Tilbud? Sex historie? andre hotte guides? osv osv?

Og så prøvet jeg og lave en bestilling i din magento shop - som er utrolig fin og flot, men en ting som undre mig er at i ikke har tilmeld mig nyhedbrevet i jeres bestilling formular. 

Her 2 eks. på hvordan man kan gøre det.

www.trendfighter.dk har det i sin bestilling som også er bygget på magentoshoppen.

www.billigvoks.dk som også har gjort det klart og tydelig hvad de gør med deres nyhedsbrev.

Hvis i for dette ind på jeres betaling step-by-step så tror jeg det vil øge jeres tilmeldinger.

Trendfighter gør det at der er fast afkrydset af i feltet "ja tak"

Mens billigevoks ikke har det fast i deres felt " ja tak" hvor kunden selv må trykke

 

Og så tror jeg i må passe på at denne forbandet popup ;) ikke kommer op hele tiden, at når man har trykket "NEJ" så kommer den ikke flere gange når man er på siden, det gør den ved mig, når jeg f.eks er ved at købe noget, så kommer den. 

 

Prøv det og se hvordan det kommer til at gå....

 

Et andet lille tips, er at prøve og oprette en facebook side, der kan du også kommer rigtigt langt og ramme dine bruger rigtigt godt.

 

det tredje tips er noget jeg faldt over - der står ingen steder at pakkerne bliver pakket neutralt ind, unden navn, eller noget andet sexy på dem, i selve betalingsprocessen - det står godt nok i højre side, men når du køber produktet så forsvinder det, og folk har måske glemt det?

 

Ja lidt tips - håber du kan bruge dem - blev hvis lidt mere end bare tilmeldning af nyhedsbrev :P

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Ja det er godt nok tydeliggjort at i gerne vil have tilmeldinger til nyhedsbrev Smile næsten så meget at det virker som om du heller vil have det - frem for noget salg. ?

Jeg vil da også gerne have tilmeldinger til både nyhedsbrev, facebook osv. osv. - men det primære vil hele tiden være salget - de andre grupper vokser støt i forbindelse med salget - og der synes jeg at ideen med at have tilmeldingen med ved ordreafgivelse er god.

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@Glenn - Jgg vil kigge lidt på fokus, for det er primært pigerne vi går efter. Tak for dit input.

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin

Tak for de mange konkrete råd, især vedr magentoen. Vi benytter mailiac, så jeg skal se hvordan den kommer til at blive en del af setuppet, i checkout.

Tak for den super og grundige gennemgang! Det er jeg rigtig glad for!

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jesper

Ja fokust har meget været af få nogen til at signe op. Vi har give det 100% for at se hvad det giver, men kommer til at tone det ned igen.

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lasse

Tak for listen!

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Dalsgaard:

@Martin

Tak for de mange konkrete råd, især vedr magentoen. Vi benytter mailiac, så jeg skal se hvordan den kommer til at blive en del af setuppet, i checkout.

Tak for den super og grundige gennemgang! Det er jeg rigtig glad for!

Hej igen.

Du skal nok have en programmør til at lave den lille checkout boks med tilmeldning af nyhedsbrev for dig.

Det er noget som skal kodes i selve magento systemet.

Alle nyhedsbrev systemer kan håndtere dette - men kontakt evt. www.powerhosting.dk for hjælp, de har stor erfaring med magento.

Held og lykke med dit projekt.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)