Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel valg med flere domæner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så kom domæne navnet til mig :)

Historien består i at jeg skal have en global site, som dækker over .com, .se, .dk, .no, men mangler et webhotel, hvor jeg forstiller mig at de alle (undtaget .com) skal pege mod .com domænet.

Sproget der skal arbejdes i er Asp.net(c#), med MSSQL, men må gerne være udbygget til andre sprog (til testning).

Der er ikke det store krav om at der skal være meget plads på serveren, kun til MSSQL da den kan blive stor.

På et senere tidspunkt skal der et betalingssystem (dankort) ind over, men ved ikke om det nødvendigvis er godt at selve udbyderen tilbydere dette (uden om pbs).

Kan i anbefale nogle webhostings firmaer, med god oppetid, god og brugervenlig service, FTP, Virus/spam filter og gerne noget statistik system.

Prisen har en stor betydning, da jeg er studerende, og er det nogle år frem endnu.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan tilbyde dig 250 mb plads, til alle dine domæner, og MSSql database til 1250 ,- inkl moms om året.

Prisen er måske højere end andre steder, men tilgengæld er der i denne løsning teknik som kun er set få andre steder.

Det giver en oppe til på 99.8%.

Udover det kan jeg levere betalings gateway til siden, hvis/når du får brug for det.

Der hører selvfølgelig FTP, mail, spam filter osv. med.

Send mig evt. en mail på jtp@tpsolution.dk hvis du har nogen spørgsmål eller nogen ændringer til forslaget.

 

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

JTP:

Prisen er måske højere end andre steder, men tilgengæld er der i denne løsning teknik som kun er set få andre steder.

Det giver en oppe til på 99.8%.

Mon ikke de fleste andre kan klare max 1½ times nedetid pr. måned - eller max 18 timer pr. løbende år... Skype-Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med dit domaenenavn. Naar din forretning ligger i DK boer du nok vaelge et dansk webhotel. Vaelg en model hvor du max kan faa hostet er begraenset antal domaener. Hvad angaar .com, .net og .org (noej med de tre), vil jeg foreslaa du koeber dem Hos Godaddy, hvor du har fuld DNS kontrol. Saa kan du hoste dem hos din danske Udbyder og lave 301 redirects til dit hoveddomaene Jeg ville dog overveje at koebe et, og kun et, .dk domaene til at starte med, og saa se Hvordan det hele udvikler sig. Ift. Soegemaskinerne opnaar du ikke meget ved blot at redirecte fra tomme .net, .com og . Org domaener. Vh. vigga
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)