Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal jeg bruge linkkataloger ?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
ok tvivler stadigvæk på dit svar at konkurrenter kan lave links og ødelægge ens side og hvad så med vis man  har  succes og får masser af gode omtale og links fra alle mulig medier og hjemmesider  og 10.000 vis begynder at linke til en , skal jeg så skrive til alle nyheds medier at de ikke må linke til min siden
Kan du ikke se forskellen på "at du selv sidder og bygger 10.000 links over night" eller "at du får en masse god omtale og deraf kommer der en hel del links"?

Forskellen er for mig meget gennemskuelig, den ene er unaturlig, mens den anden er naturlig. Google kan efter min mening godt se forskel. Det er jo ikke kun en robot, der sidder også mennesker på den anden side :)

Men uanset hvad så ændre det ikke på at jeg ikke vil anbefale at man bare opretter så mange links man nu kan i løbet af en dag. så kan folk jo gøre som de vil, det er ikke mit problem, og det bliver heller ikke mit problem.

MVH Kim

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

skovkjer:

Mikael christiansen:
ok tvivler stadigvæk på dit svar at konkurrenter kan lave links og ødelægge ens side og hvad så med vis man  har  succes og får masser af gode omtale og links fra alle mulig medier og hjemmesider  og 10.000 vis begynder at linke til en , skal jeg så skrive til alle nyheds medier at de ikke må linke til min siden

 

Uden overhoved at have forstand på det, så tænker jeg at det fra Googles side nok er programeret ind søgerobotten at skelne mellem linkkataloger og nyhedskilder.

De har vel i forvejen givet link fra de to kilder, forskellige værdi.

eller hva.....?

Men glemte lige.det giver jo stadig mulighed for at man ville kunne straffe en konkurent eller virksomhed man har set sig sur på ved at tilmelde dem så mange lowkey steder så muligt

Syntes ikke det lyder rigtigt...men som sagt det er absolut ikke noget jeg ved noget om.

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)