Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

K2M - nogle som kender dem?

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gratis markedsføring i 8 uger - som alligevel kommer til at koste 150,-. Fair nok.
 
Er der nogle herinde som er faldet over deres tilbud og har prøvet det? Jeg hoppede på med det samme og fik hurtigt smidt et banner på deres site, som de påstår kommer rigtig mange besøgende på.
 
Jeg har dog ikke registeret nogen henvisninger overhovedet derfra endnu - andet de få klik jeg selv har afprøvet, for at se om det funker.
 
Ideen er god nok, men man skal virkelig huske at afmelde det inden udløb, ellers kan det godt gå hen og blive ret pebret, da man så automatisk binder sig for et år.
 
Over and out.
 
Ps. deres site er k2m.dk
 
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sune,
 
Tak for linket til Grunk. Det var en surrøvhistorie!!!!
 
Jeg skynder mig ned og får et anbefalet brev afsted i morgen! Utroligt at der findes sådanne virksomheder, som lever af at tage røven på folk. Jeg troede kun det var i min branche! :-P
 
Tak for dit input.
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Faldt også over deres side for et par dage siden og studerede den nøje. Jeg kom frem til at de primært må tjene deres penge på salg af varm luft. 11.000 besøgende på den "portal" om dagen? Næppe...
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde også overvejet at prøve dem - men det har jeg pludselig mistet lysten til.

Er der mon ikke mulighed for at blackliste deres reklame her på Amino?
 
mvh Carsten
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik også et tilbud fra dem på et tidspunkt hvor de tilfældigvis lige havde en bannerplads i overskud i forbindelse med en kampagne inden for webdesign ....... pudsigt

Jeg hoppede med på vognen med 8 ugers gratis prøveperiode men allerede efter 3 uger meldte jeg fra så jeg var sikker på jeg nåede det inden det var for sent.
 
Jeg kom ud af det i god ro og orden, men jeg var også opmærksom på deres forretningsbetingelser.
 
Skal siges at jeg i den periode på 8 uger fik én henvisning fra dem, måske deres egen kontrol af om linket virkede? ........ tjaeee
 
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville nu tage det helt roligt i forhold til deres, tilsyneladende, underlige forretningsbetingelser. Der annonceres med "8 ugers gratis reklame" og der må således ikke være nogle skjulte bindinger med. Hvis der er det, så skid bare på det de vil aldrig kunne hive pengene hjem i en retssag. "Gratis" betyder gratis på dansk.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til deres opgjorte trafiktal ....

Kender I MetricsMarket? OK, det er ikke perfekt, men til sammenligning af websites fungerer det OK. De angiver dog normalt tal der er lidt i overkanten. Men, lad os se lidt på hvad de kan fortælle om k2m.dk
 
Det første der springer i øjnene er, at www.k2m.dk redirecter til www.key2more.dk så at påstå at der er et vist antal besøg på k2m.dk er lidt underligt - der ER slet ikke noget website på den adresse!
 
Ifølge MetrocsMarket har følgende websites (til sammenloigning) haft følgende trafik indenfor de sidste 30 dage:
 
www.key2more.dk - 37.000 visitor sessions
www.joyzone.dk - 27.600 visitor sessions
www.amino.dk - 146.200 visitor sessions
www.jubii.dk - 2.801.300 visitor sessions
 
k2m er således en lille smule større end Joyzone.dk, 4 gange mindre end Amino.dk og langt fra noget meget besøgt website. De opgjorte tal er for de websites jeg kender til lidt, er lidt i overkanten, så mon ikke også det er tilfældet for k2m? Ud fra en vurdering af den fejlmargin der er på MetricsMarket vil jeg tro k2m har omkring 20-30.000 user sessions om månede - hvilket bliver til endnu mindre hvis det opgøres som "brugere", da hver bruger kan have flere sessions på et måned. Langt fra de påståede 11.000 brugere om dagen. Jeg ville udbede mig dokumentation for den påståede trafik inden jeg påbegyndte en annoncering der ...
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
hold jer fra K2M - en af mine sælgere kom i kløerne på dem, og det endte med at jeg måtte sende det videre til vores advokat

www.onapp.com

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har talt med en af deres tidligere medarbejdere, og hun havde ikke meget godt at fortælle om dem. Jeg ville i hvertfald holde mig væk.

Mærkeligt nok har www.key2more.co.uk også det samme antal daglige brugere.


Side 1 ud af 5 (44 indlæg)