Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

K2M - nogle som kender dem?

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Annoncehajer er snart et overstået kapitel. Hold øje med medierne de næste par uger. Syntese angriber for fuld skrue. Vores kunder var så trætte af dem at de bad os finde en løsning. Den har vi nu..

Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :
For virkelig håpe at annonsehaiene er et siste kapitel nå.

 

www.syntese.info er det noe dere har utført? eller er det hemmelig før nedslag

 

som altid inne på http://icecone.dk/key2fornothing/ om key2more !

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Om vi har lavet vores website? Det må du lige uddybe. Ja, vi har fundet en god løsning til dansk erhvervsliv som en gan for alle stopper annoncehajerne fra at manipulere gode mennesker ind i det spindelvæv af diskussioner, faktura og inkassotrusler. Vi lancerer det om 14 dage og regner med god PR. Så jeg kan ikke sige mere lige nu... Men vil selvfølgelig skrive mere herinde til den tid.


Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hoppede desvære også på salgstalen, men er nu blevet klogere!

Heldigvis nåede jeg at udmelde mig inde jeg blev fanget i et "12 mdr." abonnement.

En venlig sjæl skrev og advarede mig!

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja også jeg må jo melde mig på banen og fortælle at jeg også meldte mig til K2M, for hvem siger nej til 8 ugers GRATIS reklame, når man lige er startet og pengene "fosser" ud af markedsføringskassen ??? Nå, men jeg blev ringet op af en venlig sjæl, som fortalte mig at han og andre var igang med en retsag mod dem (Icecone, som er nævnt her), så jeg meldte mig ud pr. mail og anbefalet brev. Mit banner blev fjernet, men jeg har ikke hørt mere fra dem, så jeg håber ikke at de henvender sig med yderligere..

 

Forresten havde jeg lidt sjov med dem.. For de kunne tilsyneladende ikke finde rundt i det med deres egne kategorier og ringede flere gange og sendte flere ordrer til mig, som jeg skulle faxe tilbage, -så allerede der, syntes jeg at de var lidt uproffe, for hvor svært kan børnetøj egentlig være... Og mit banner... Når man nu vil have penge for at lave det, så skal man da ikke bare tage en kopi af mit top-banner og nedskalere det.. Så jeg klagede og de måtte igang med en "rigtig" produktion.. Flot blev det, men jeg vil sgu ikke hverken eje eller have det, når de snyder og bedrager folk på den måde...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kun nikke genkendende til alle de indlæg jeg lige har læst. Jeg faldt selv for det "fremragende" tilbud om 8 ugers gratis reklame på nettet. og da jeg ikke lige fik afmeldt det fik jeg også et girokort ind af døren på 20000. jeg har dog betalt nogle af pengene da jeg ikke har lyst til at ende op med en inkasso sag på halsen, men det var da før jeg vidste at der var så mange der var samme situation. jeg er "glad" for at der er et sted hvor man kan få udtrykt sin harme over K2M.
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem der bare havde fortalt mig om K2M, før det var for sent. Jeg er også havnet i kløerne på dem, ligesom dig, Hallander. Fik mig udmeldt 5 dage for sent pga en fejl i min kalender :-(.  Men hvordan slap du af med at betale "kun" nogle af pengene? Jeg har fået lige så stor en regning og har INGEN penge at betale dem med. Hvis jeg havde ville jeg heller ikke gøre det!! Men hvad gør man, når man heller ikke engang har penge til en advokat??
En ven sagde til mig: "De kan jo ikke plukke en skaldet".. Eller kan de??

Men i øvrigt, hvordan kan det være lovligt at opkræve 169 kr pr uge, i det første år, pr søgeord, for derefter at opkræve 246 kr, de efterfølgende år, for at vedligeholde reklamen?!? I min verden er denne forretningsmetode ret så uhæderlig...!!

 

Hilsen en fattig studerende, som ellers altid betaler alle sine regninger til tiden:-/.

 

Patricia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ikke har skrevet under på noget, så; Benægt, benægt, benægt.

De er kendt for deres svinske forretningsmetoder, og vil næppe trække dig i retten på noget tidspunkt. Hvis du giver dem penge, vil de penge blive brugt til fortsat at snyder andre. Det er først den dag de ikke kan få penge ind længere, at de stopper :)
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, K2M ville jeg holde mig langt fra. Som mange siger så skal man passe på med at nedgøre virksomheder fordi uanset hvad så vil næsten alle virksomhede have mindst een utilfreds kunde. Men somsagt ville jeg ikke røre en aftale fra K2M med en ildtang. Som I kan se i den tråd oprettet af mig som der er henvist til tidligere så har jeg haft en del problemer med det. Dette er nu resulteret i at vi skal i retten samlet - på et tidspunkt. Lige pt. er der ca. 25 virksomheder som er blevet stævnet af K2M fordi de nægter at betale deres regning. Og jeg tror at der er ca. 100 utilfredse virksomheder som har kontakt til Jesper Nielsen i Hillerød som er den advokat som står for sagen. På et tidspunkt skal vi vel i retten, men der går lang tid endnu. Og der er efterhånden blevet en småstor sag.. :)



 



Jeg kan kun råde folk til at gennemlæse deres betingelser mange gange ekstra og evt. på en advokat el.l. til at se på det inden man skriver under på marketings-aftaler. Nogle er uden tvivl med rent mel i posen og andre er helt sikkert ikke.. Som f.eks. K2M..



 



Side 4 ud af 5 (44 indlæg)