Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder min ide?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har planer om at lave en hjemmeside hvor folk kan downloade tegninger af fx. Fuglehuse,Legehuse,Redskabsskure,Sommerhuse og Helårshuse.

Det er ikke meningen at jeg skal leve af det ,da jeg læser til bygningskonstruktør.

Igennem skolen har jeg adgang til div. tegneprogrammer. 

Planen er at folk kommer til at se et par billeder af det færdige resultat og en ca. pris på hele byggeriet ( uden timeløn)

Så kan man vælge at købe sig adgang til at downloade tegninger, stykliste, detaljetegninger, evt. en kort monteringsvejledning.

Er det noget folk vil give penge for? og hvis det er hvor meget?

Mvh Jakob

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob.

Det lyder umiddelbart ikke som noget jeg som sådan ville give penge for. hvis jeg skulle så snakker vi ikke ret mange penge.

Jeg tænker lidt i nogle andre baner med din idé. Så skulle du måske alliere dig med et byggemarked, så man kunne købe en materiale-pakke med tegningen eller lignende? ved ikke om det er for dumt. Bare lige en tanke jeg fik.

Mvh Daniel.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jacob,

Jeg synes det lyder som en fin ide.

Du skal bare gøre op hvor meget det koster dig at lave i tid og penge, og så hvad du forventer at få igen.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide. Måske du endda kunne lade andre brugere sælge deres tegninger og score en del af kagen.

Mht. licenser skal du lige være opmærksom på om programmerne på skolen må bruges til kommercielle formål. Der er nemlig en del af dem som skolerne får på bestemte studielicenser.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar og kritikpunkter. "Like Amino"

 

Jakob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)