Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med min hjemmeside kom gerne med forslag og menning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa jeg har virklige brug for lidt respons både godt og ondt.

se mobilsupport.spiritnet.dk tak kom med din menning

Mvh Michaels-Mobilservice Hobro

Fra Århus
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tja, jeg vil nu mene at der er ret meget at tage fat i.

Her er nogen af de ting jeg tænkte da jeg så jeres hjemmeside:

  • Hvad er ideen med hjemmesiden? Her kunne i godt være mere tydelige i jeres kommunikation
  • Hvad går det ud på? Det tog mig lang tid at finde ud af
  • I burde bestemme jer for en fast skriftstørrelse til jeres indhold i stedet for at bruge 6 forskellige størrelser
  • Mange stavefejl
  • I siger mange steder at I hjælper folk 100% gratis, hvorfor har i så priser på siden?
  • En sommerfugl? Hvorfor?
  • Jeres anmeldelser synes jeg ikke man kan bruge til noget, da jeg ikke kunne forestille mig i selv har testet alle mobilerne når i bare linker til forskellige hjemmesider. Hvis i skal skrive anmeldelser bør i nok også gøre mere ud af dem.
  • Hvordan kan det være i vælger at anmelde en Nokia 3210? Det er ret old school. I like it! Wink

Jeg kunne blive ved, men må være ærlig og sige at der skal arbejdes rigtig meget på siden før jeg ville anse jeres hjemmeside som værende seriøs, men nu har i lidt at starte med.

Held og lykke med jeres projekt Smile

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er lidt at tage fat i, ja!! Kan godt lide jeres koncept, da der er mange der godt kunne bruge lidt hjælp til deres mobiltelefoner.

- Efter min mening er der for meget tekst på forsiden. Formuler dig kort og præcist.
- Cheften? Billedet ser lidt farligt ud :) Pas på med at bruge store bogstaver og flere forskellige skrifttyper.  

-  Stavefejl er der desværre også lidt af.

Men få rettet lidt her og der og skær lidt ned på teksten. Mange bliver trætte af at læse hele smøren og hopper bare videre på nettet

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra København SV
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Dit website ser utrolig kedeligt ud - og jeg havde for længst klikket væk fra websitet, hvis jeg ikke skulle have vurderet websitet. Tænk over hvilke elementer du gør brug af - hvad skal du med en sommerfugl?

2. Menuen er meget uorganiseret. Del den op i sektioner, dernæst undersider. Du kan starte med at slette undersider som "cheften", "helligdage" og "ferie". Du kan samle de fleste af undersiderne under et punkt, tænk lidt over det.

3. Teksten er for tung at se på, og der er for mange stavefejl. Leg lidt med det og find en måde at opstille og skrive din tekst på, så det kan fange modtagerne. I dit tilfælde ville det være godt med en freelance journalist.

4. Fjern billedet af dig selv.

5. Nævn aldrig at i næsten er professionelle - og at i næsten er iPhone-eksperter. Hvis du ikke selv tror på dit foretagende, hvem skulle så tro på det?

 

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Dejligt at se jeres gå på mod.

Jeg er lidt usikker på hvor Du vil tjene dine penge. Hvis jeg skal bruge Dig er det vigtigt at jeg kan forvente at Du også kan hjælpe mig i morgen og ikke er lukket fordi Du giver alle Dine ydelser gratis. Gratis er fint til at logge kunder til, men du skal jo leve ;-)

Jeg går ud fra at du har lavet sitet for at drive en forretning.

Her er lidt kritik fra mig.

  • Hvis du vil give et professionelt indtryk skal du have dit eget domæne og ikke ligge som et underdomæne.
  • Du skal bestemme dig for hvilken tekstype og tekststørrelse du vil bruge og så bruge den konsekvent på hele sitet.
  • Nogle flere billeder ville ikke skade.
  • Billeder af medarbejdere skal give indtryk af at i er professionelle. Hvis der er billeder af medarbejdere, skal det være af alle medarbejdere.
  • Din menu skal du have delt op i hovedmenu og undermenu. Der er rigtig mange punkter som du skal overveje at lægge sammen.
  • Ferie ville jeg omdøbe til åbningstider i stedet. Folk er lidt ligeglade med hvornår i holder ferie, de vil vide hvornår i er åbne for business. 

Ovenstående er bare nogle ting som du kunne ændre, men jeg mener du skal prøve at finde nogen som kan hjælpe dig med at gennemgå din side og finde det udtryg som du vil signalere. Der findes vækstcentre og udviklingshuse rundt om i landet som det kan være en fordel at være medlem af. De kan ofte yde lidt gratis hjælp så medlemsskabet hurtigt tjener sig hjem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)