Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP programmør søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,


Jeg søger pt. efter en PHP-programmør fast tilnyttet cygnet. Jeg har pt. 2 kunder som ønsker en række forbedringer af deres nuværende sider.


  • Det ene er et firma der sælger plads. Det skal via deres hjemmeside være muligt at booke denne plads. Det er pt. muligt, men designet og brugervenligheden er i bund. Jeg har lavet designet til hvordan det skal se ud - og det er så din opgave at få det til at virke. Systemmet er lavet fra bunden i php og er lavet op med en Premium løsning fra DIBS. En fordel du har kendskab til DIBS er et plus
  • Det andet site er et forum. Lavet i PHPbb, de ønsker en række forbedringer af deres nuværende løsning. Det vil derfor være klart at foretrække at du har erfaring med dette forum.


Jeg søger en der er lige som mig er i opstartsfasen af blive selvstændig, dog gerne med solid erfaring og tid. Min egen timepris ligger på 250 + moms så håber ikke din ligger alt for meget over dette. Klart en fordel hvis du bor i København og vi har mulighed for at mødes.



Jeg er selv studerende på CBS, 24 år og er med til at drive en række netbutikker og hjemmesider.


Du kan evt. fange mig på ks@cygnet.dk eller 6130 7560.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian,

Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Vores timepris ligger på 189,- excl. moms.

Referencer på www.trofo.dk

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt dig en mail
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du render ind i advancerede opgaver eller fejlfinding kan vi levere vores ekspetise til en aminopris af 450kr i timen.

Nu jeg har dig vil jeg skynde mig at tilbyde dig _billigt kvalitetshosting_ , har systemer til folk som dig så du nemt kan overskue og administrere flere kunder webhoteller på en gang :)

Det var nok lige de af de ting jeg kan du kan bruge til noget :P

      - Mikkel, +45 405 11 627 / mail@mc-solutions.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)