Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er dødtræt af være ledige.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu været ledig 2 år og er død træt af det. Kan jeg bliv selvstændig uden bruge så mange penge på det.?

hvad skal jeg giv  mig kast med?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er udelukkende et spørgsmål om at være kreativ, der findes nok 1 milliard gode idéer derude, så det er bare med at få noget fart over feltet ;-)

Hvad kan du lide, at arbejde med? Så er det nok noget indenfor det felt du skal arbejde med - og forsøge at drive en forretning ud fra.

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skrive kan du lave nogle affiliate sider, det koster max 200 kr per side at komme igang resten er kun et spørgsmål om flid, jo mere du arbejder med og jo flere sider du laver, jo hurtigere vil du naturligvis begynde at kunne se financielle resultater.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis du skal have nogle gode råd til at tackle det at være ledig, så kan du evt kigge forbi denne side.

Stort pøj pøj med det!

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Tag dog en kort iværksætter uddannelse, det er noget nyt i Danmark, kunne jeg selv, var jeg den første som skrev sig opSmile.

Amino iværksætter uddannelse

Man har desværre kun ret til den uddannelse inden for de første 6 eller 9 måneder (alt efter alder, skifter vist ved 25 år). Man kan dog få bevilget uddannelse udover det hvis man er meget heldig og har en kontakt hos jobcenteret der er frisk på ideen, men der er lidt tricky, specielt som iværksætter.

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en chance, jamen så går man efter den.

Jeg kender ikke trådstarters alder, så jeg så bort fra 25 års reglen.
Men så vidt jeg husker tager uddannelsen cirka 6 uger, så det er muligt at forhandle.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Er der en chance, jamen så går man efter den.

Jeg kender ikke trådstarters alder, så jeg så bort fra 25 års reglen.
Men så vidt jeg husker tager uddannelsen cirka 6 uger, så det er muligt at forhandle.

Amino-kurset falder ind under 6-ugers uddannelses reglen, men det var vist kun 2-3 uger (så man kan tage mere uddannelse efter det).

6-ugers tilbuddet gælder for alle der er ny-ledige og skal benyttes inden for 6 måneder hvis man er under 25 og 9 måneder hvis man er over. Hvis man har været ledig længere, skal man have lavet en jobplan hos sin vejleder og hvis det passer ind i den, kan man få lov til at tage ekstra uddannelse/kurser. Som tommelfinger-regel hedder det dog, at der skal stilles garanti for at den ekstra uddannelse garantere et job efterfølgende, hvilket gør det lidt tricky i forhold til iværksætteri.

Men jo, jeg er enig, go for it lige meget hvad - jeg synes det er et super initiativ fra Aminos side og hvis man virkeligt er tændt (og ikke kan få lov af jobcenteret) - kan man jo eventuelt selv betale de 20.000,- det koster for kurset.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)