Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du spørge Jesper Buch om??

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Vi er igang med at lancere en ny iværksætter blog, som vil have en masse spændende indlæg og podcasts fra forskellige iværksættere.

Jesper Buch (stifteren af blandt andet Just-eat), har været så venlig at sige ja til at medvirke i den første podcast. Jeg skal snakke med ham imorgen, og derfor vil jeg høre om hvad i aminoer kunne tænke jer at høre om / spørge ham om?? Smile

Bloggen hedder ingrowth.dk og bliver lanceret den 15 November. Tilmeld jer vores nyhedsbrev, så får du en email når vi er åbnet.

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne vide hvordan han efter at have fået en så genial ide, fik den ud i verden og tjener millioner idag.

Jeg har mange ideer, men dropper dem tit - det kunne jo være der var nogle guldkorn han kunne give

.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mark.

Det lyder spændende. Jeg har følgende spørgsmål:

- Hvordan har brugerne og de forskellige coach taget imod det nye projekt Mentaline?

- Hvordan fungerer arbejdet med Miinto og Ungarbejde - hvor meget bidrager du med din viden omkring disse m.m.?

- Hvad er fordelen / ulempen ved at bo i Spanien fremfor i Danmark fx?

- Hvilke koncepter / brancher anser du som interessante i fremtiden?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar Smile

Er der andre??

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er hans favorit pizza :-)?

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark,

Jeg har ikke noget konkret, men jeg ville bare sikre mig, at du har hørt Martin Thorborgs interview med ham? Bare så du ikke spørger om de samme ting, for der vil jo nok være mange, der hører dit interview, som tidligere har hørt Martins interview med ham.

God fornøjelse og tillykke med bloggen!

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Krabbe:

Hej Mark,

Jeg har ikke noget konkret, men jeg ville bare sikre mig, at du har hørt Martin Thorborgs interview med ham? Bare så du ikke spørger om de samme ting, for der vil jo nok være mange, der hører dit interview, som tidligere har hørt Martins interview med ham.

God fornøjelse og tillykke med bloggen!

Dbh

Tommy

Hej Tommy,

Yes det har jeg, det kan nok desværre ikke undgåes at komme ind på nogle af de samme emner. Men jeg vil prøve at snakke om mange andre emner end de har snakket om :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Hvad er hans favorit pizza :-)?

Skal se om spørgsmålet kan presses ind Wink

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Mark,

Et lidt anderledes spørgsmål - måske lidt specielt, men kunne godt tænke mig at spørge ham om:

Hvad ville han gøre hvis han i morgen mistede alle sine penge og blev smidt ud af alle hans nuværende projekter?

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:

Hej Mark,

Et lidt anderledes spørgsmål - måske lidt specielt, men kunne godt tænke mig at spørge ham om:

Hvad ville han gøre hvis han i morgen mistede alle sine penge og blev smidt ud af alle hans nuværende projekter?

Kanon spørgsmål Simon...

Mark - Du smider lige en update her på Amino når podcastet er i luften ikke?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)