Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til iværksætterforholdene i Århus - Bacheloropgave.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er via mit Bachelorstudie i Handel og Markedsføring er ved at udarbejde min hovedopgave om iværksætterforholdene i Århus Kommune.

I den forbindelse søger jeg iværksættere (fra helt nystartede og op til 2 år gamle), der er interesserede i at blive interviewet vedrørende Væksthusets tilbud til nye iværksættere samt markedsføringen heraf.

Hvis der er nogen - eller i kender nogen - der har lyst til at afsætte en halv times tid, hvor jeg vil komme forbi at tale med dig/dem om Væksthusets tilbud, markedsføringen heraf, Århus som iværksætterby samt Jeres forslag til ændringer hører jeg meget gerne fra Jer.

Mvh.

Mikkel Juhl

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft et møde ved dem vedr. en ny idé.

Synes egentlig det var OK - men har ikke haft videre kontakt med dem, så ved ikke hvor meget jeg kan bidrage med. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke have haf kontakt med dem.

Det drejer sig mest om spørgsmål til deres tilbud, samt den måde de markedsfører tilbudene på. Så hvis du har inputs til ændringer af tilbud/markedsføring eller andet og du evt kan afsætte en halv time en dag vil jeg gerne komme forbi.

Jeg sender dig en mail.

Mvh.

Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et kontor i Aarhus universitets kontorfællesskab "Studentervæksthuset". Her sidder jeg sammen med en lang række andre virksomheder, der har det til fælles, at de alle er ejet af studerende på AU.


Jeg skal gerne stille op til et interview og besvare spørgsmål. Send mig evt. en mail på rasmus[at]hoeks.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)