Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kommer jeg videre ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften til jer alle sammen.

Jeg vil starte virksomhed som bierhverv med en kammerat.

Forretningsgangen er testet og holdbar.

Det vil sige, jeg skal igang med at tjene penge.

Virksomheden er ikke på papir endnu, men vil tro det er et interesentskabs firma vi skal starte op.
Vi har ingen interesse i de første år at trække penge ud af firmaet.
Det jeg så skal gøre er at, bestille en blanket og udfylde den så jeg kan få et cvr?

Hvordan gør man med firmakonto? Går man ned til sin bank og laver en konto, som man bruger til firmaet ?

kan jeg starte op uden Cvr nr til at starte med ?

Som sagt, alt inden for hvordan jeg skal køre firmaet er på plads, men ved ikke hvordan jeg for alvor skal komme på papir og så begynde ? ved i noget om gratis rådgivning i KBH ?

Som sagt, jeg har en masse spørgsmål, så jeg håber i kan gøre mig klogere!


Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.startvaekst.dk/

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Jamen takker.

Dvs. at jeg kan starte firmaet op nu uden er registere det, indtil jeg begynder at tjene mere end 50.000 årligt.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

god aften.

Ta snakken med din ven om hvem af jer der har den bedste bank mand, og så når i ved det, så får i en tid hos ham, og får oprettet en firma konto med netbank som er synlig for jer begge to. 

inde på www.webreg.dk  kan du finde de papir i skal udfylde og så gå ned på jeres skatte kontor sammen, så kan de hjælpe jer med det hele. ved ikke hvor meget i stoler på hinanden men har i ikke pengene til et aps er det nok et i/s i er ude i, men har i penge til det er det klart en god ide at få et aps i stedet for. 

i skal ha et program til at lave bogføring. og så mangler i jo næsten kun et tlf nr, en hjemmeside og e-mail og så har i jo grundværktøjet til at erober verden ;-)

hvordan i kommer videre der fra, det kommer jo så helt end på hvad det er, jeres firma skal lave.

og ellers så er der jo amino som kan hjælpe, i form af svar, ellers er der start og vækst tror jeg det hedder, mener at de har noget gratis rådgivning.

og et andet lille råd er podcast det bruger jeg selv rigtig meget til at blive klogere og få nye ideer.

 

held og lykke

kh

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick.

Tak for svaret, det var lige det jeg søgte.

Så bliver det gjort i næste uge ;)

jeg ved godt at det kan være en idee med at podcaste den, men er allerede så langt i forløbet inden for markedsføring/Salg af ydelse OSV. Men når jeg er længere i forløbet vil jeg helt sikkert ligge den på banen og høre om forbedringer. 

Noget andet: hvad koster en standard hjemme side ? den skal ikke indeholde andet en lidt information og adresse ?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et I/S kan være en løsning, men du skal vide at begge interessenter (dvs. dig og din kammerat) hæfter personligt og solidarisk for alle virksomhedens aktiviteter, og at begge kan forpligte I/S'et. Groft sagt er det lidt som et økonomisk ægteskab - så du skal være meget sikker på at du stoler 120% på din kammerat.

Blanketter til oprettelse af et CVRnr findes på eogs.dk, og man får nummeret efter et par dage. Det er nemmest rent administrativt at have CVRnr inden du går igang.

Din bank kan hjælpe med at oprette en erhvervskonto, der er tilknyttet CVRnr.

Der er en del hjælp at finde på startvaekst.dk og også på skat.dk, som også holder nogle udemærkede info-møder for nye iværksættere.

Rigtig meget held og lykke med projektet.

Mange hilsener

Lucy Lee

www.LeeConsulting.dk

 

 

 

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i øvrigt anbefale www.telanco.dk til at få lavet hjemmeside hos. Pris 3000-5000 afhængig af indhold.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da så lidt ;-)

må man høre mere om hvad det er for et projekt du / I er i gang med ?

Når det ikke er mere end det så vil jeg sige under 5000 kr og det er højt sat. så hvis du regner med 3-5000 kr så jeg gætte på at du ikke rammer helt forkert, Men prøv at søge på nogle her inde fra amino. vi fandt selv vores her inde som står for alt på vores site.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucy Lee.

Jeg har også læst en del om det, og det er nok det vi springer ud i.

Planen er at skifte til aps efterfølgende når pengene er der.

Men tusinde tak for hjælpen.

Jeg glæder mig til at komme igang!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)