Vi betalte 800.kr for den service, hvorefter vi skulle være dækket ind ligegyldigt, hvad der så skulle ske med dem. Dag til dag service (død i dag vi kommer i morgen og så skulle det køre igen.) Efter 3 uger, døde dvd brænder/læser drevet. Vi ringede til Dell og oplyste at drevet ikke kunne læse, hvortil de tilsendte os et nyt, som vi selv skulle montere. Dette undrede vi os meget over, da servicen vi havde betalt 800 kr for, jo havde includeret et besøg af en tekniker der skulle skifte drevet og være sikker på det virkede. Da den samme maskine efter 4 uger døde igen (denne gang harddisken ) der kom de store problemer: ringede til supporten, fik fat i en fra England (så er det da godt at man kan engelsk) han sagde at jeg skulle bruge Windows cdén for at genoprette den . (jamen sådan en fik jeg jo ikke med ?? ) Så var der jo ikke andet at gøre end at vente til næste dag, for det kunne han ikke gøre noget ved. Næste dag ringede jeg igen til Dell og klagede min nød ("jamen sådan en skal der da ikke være med til den pc") jamen jamen hvad gør jeg så? "Jo tryk F11 og den genopretter sig selv", (men ikke min) så jeg skulle vente 3 til 5 dage før jeg fik cd''erne (hvor blev den dag til dag service af ? ) Endelig fik jeg mine cdér... men ak nej. Der var ingen kontakt til harddisken??!!. Jeg måtte så ringe til Dell igen.. "Jamen skulle vi så ikke teste den harddisk?" var Dell''s svar.. ( hvorfor havde de ikke gjort det med det samme ?) den fik en kode 7 fejl i testen. "Den er jo død!" sagde de hos Dell. "Den skal byttes, så i morgen kommer der en teknikker og skifter den i mellem 8 og 10". Klokken 14 ringede jeg til Dell igen, og spurgte til den teknikker; ("Ja han kommer i morgen da han lige har fået den harddisk ?? ( hvor hunde blev den dag til dag service af igen?? ) hmmm... Nå vi fik skiftet den harddisk ("Ja så skal jeg have den gamle med hjem", sagde teknikeren) jamen hvad med mine data der er på den?? ("det har du bare tabt" ) Jeg sagde at jeg skulle have mine data, og at jeg ville beholde den gamle harddisk for at sende den til et firma der kan hente de data.. ("Det kan du ikke, for det har du ikke med i din aftale".) Jamen havde jeg ikke bestillet den bedste service? Nej!! Man skulle tegne en seperat aftale for at beholde den gamle harddisk . Ja hvad gør man så?? (så må jeg jo købe den (men det kan man ikke ))!! Så efter 4 dages kamp med DELL, fik jeg endelig lov til at købe den til den nette sum af 1080 + den ekstra tid de havde brugt på det..??!! SÅ DET ER SIDSTE GANG VI KØBER DELL Ps, jeg har snakket med englændere, svenskere, nordmænd og danskere fra Dell, og endnu er sagen ikke afsluttet.. Hvor poker er den betalte ekstraservice blevet af??? |
DELL om køb service af DELL pc
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Normalt plejer Dell at være ok. Både service og før-køb osv. Men har desværre hørt om flere som har mistet data på deres diske :/ |
Normalt plejer Dell at være ok. Både service og før-køb osv. Men har desværre hørt om flere som har mistet data på deres diske :/ |
fandt lige dette på nettet om DELL sjov lille film |
Brugte så en del tid og fik den til at virke igen da de ikke vill en skid for mig! 22.000Kr brugt hos dem for hvad??? |
Øv. Jeg har lige købt en Dell - ja, faktisk har jeg ikke engang fået den endnu. Jeg har tidligere kun haft positive erfaringer med Dells service. Jeg håber ikke, jeg får brug for at få negative. mvh Hans |
|
Jeg kan kun sige posetivt om Dell.. Har lige fornyet vores aftale med rep næste dag, hvis man ringer inden kl. 16 (mener jeg det er). Jeg har efterhånden snart fået skiftet bundkort, skærm, ramme (selve PCen).. Tror ikke at der er noget tlbage i den fra det oprindelige køb. Alle gange er de kommet uden brok og uden vente tid dagen efter. Engang har jeg skulle snakke lidt med en fra support og forklare at hans løsning ikke hjælp og vupti, så kom der en dagen efter og en gang manglet der noget, men det var ikke så vigtigt, den montør der var her lavet bestilling på det der manglende plus noget jeg ellers ikke havde tænkt på, de små dutter rundt på PCen. Så dell er for mig at se kun i top med service og hver gang. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)