Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjsalg - dammejakker

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg og min svoger har fået udviklet og produceret et parti superfede dammejakker (2 i fleece og en i stof).

Jakkerne er designet i samarbejde med vennepar, som er meget erfarene indenfor tøjbranchen, det er produceret i Bangladesh og netop ankommet til Danmark.

Vil gerne høre fra andre tøjproducenter, om i kan anbefale messer eller et andet forum (evt. web-baseret), hvor vi kan præsentere tøjet for potentielle kunder - og selvfølgeligt også om der skulle være nogen derude, som kunne være interesserede i en handel :-)

Sender gerne billeder + priser - og kører også meget gerne ud og fremviser varerne.

Mvh Benjamin

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

er det et specielt mærke ? 

eller mener du bare dame jakker ?

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I skulle nok have overvejet forsyningskæden inden, at I satte selve jakkerne i produktion...

Inden I når at få dem solgt ind i butikkerne, så er det jo næsten forår...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

 

Vores mærke hedder Crawe og da vi først lige er begyndt, at udvikle produkter er det ikke kendt endnu. Udover det har vi også et restlager af langærmede t-shirts i Bangladesh - som vi er villige til, at sælge meget billigt (vi sørger for transport og fortoldning).

Foruden det kan vi skaffe en lang række produkter og har i et ønske om selv at lancere produkter kan vi stå for produktionen.   

 

Mvh Benjamin

Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fashion-seller

 

Enig.. og tak for et utroligt konstruktivt indslag :-)

 

Faktum er, at vi måtte starte et sted sådan som de fleste iværksættere og hvis vi skulle have alting i orden inden vi bestilte varene, så missede muligheden. Uanset hvad så går det nok, for det er fede produkter og hvis det går helt galt sælger vi det bare selv direkte til slutforbrugerne, selvom det ikke var tanken i første omgang.

Mvh Benjamin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

brobo:

Faktum er, at vi måtte starte et sted sådan som de fleste iværksættere og hvis vi skulle have alting i orden inden vi bestilte varene, så missede muligheden. Uanset hvad så går det nok, for det er fede produkter og hvis det går helt galt sælger vi det bare selv direkte til slutforbrugerne, selvom det ikke var tanken i første omgang.

Det er sandt nok, men det er altså vigtigt, at I laver en strategi over, hvordan I vil distribuere varerne...

Ellers ender I med, at skyde jer selv i foden, fordi I kommer til at gøre modsigende salg... Og det er svært at rette op på, hvis fejlen først sker!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin;

Før jeg kommer med min mening / råd, jeg vil jeg høre om det er vinterjakker el. sommerjakker?

Mvh Annette

Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) ;-) ;0) 

 

Hej Annette

Der er tale om vinter/efterårsjakker. Vil meget gerne have indspil til, hvorledes vi kan gribe salget an fremover. Allerhest om der findes  hjemmesider/forums hvor man kan komme i kontakt med tøjforhandlere - men uanset hvad er alle råd fra folk med erfaringen indenfor tøjbranchen velkomne...

 

Ja, vi tog en stor risiko ved bare at bestille tøjet uden at have en kunde... og gør det nok ikke helt på samme måde fremover...Men har lige landet den første aftale i dag... og det ser lovende ud.

 

 

Mvh Benjamin

 

 

 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

brobo:
Der er tale om vinter/efterårsjakker.

Så vil jeg råde jer til at gennem dem væk til august. Deltage på CIFF, eller en af de andre messer her til feb. hvor indsalg til sæson efterår/vinter 2011 går igang. evt. søge en agent til at sælge jeres jakker, en sælger på ren provision som kan ha' lidt ekstra med i bilen. Jeg vil ikke prøve at sælge det til butikker nu, da de gode/dygtige forhandler allerede har disponeret og sæsonen for jakker er snart slut. Kommer få af jeres jakker ud i handlen nu, er de ikke en nyhed til næste år. Så mit råd, nu hvor jakkerene er købt og betalt, at gennem dem væk, og gå igang med indsalg til næste sæson.

Disse tanker ud fra at jeg gætter på at det er high fashion og kvalitet, og ikke et middelmådigt mærke som sælges på prisen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

brobo:

Allerhest om der findes  hjemmesider/forums hvor man kan komme i kontakt med tøjforhandlere - men uanset hvad er alle råd fra folk med erfaringen indenfor tøjbranchen velkomne...

I skal ud i butikkerne og sælge dem ind... Det kan ik klares online, og slet ik når mærket ik er kendt!

Så puds skoene og find den indre sælger frem, da det er den eneste løsning!

Og da det er efterårs/vinterjakker, så er løbet mere eller mindre kørt for i år... De fleste butikker har disponeret og købt ind, hvilket blot gør det hele meget værre! Kunne I evt gemme dem til foråret, og så sælge dem ind til næste AW næste år?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)