Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame af min hjemmeside

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino''er

 

Jeg har brug for lidt hjælp, nu kan jeg snart ikk finde ud af det mere. Jeg syntes det er lidt af en jungle det med markedsføring på internettet. Derfor håber jeg der er nogen kloge hoveder herinde, der kan hjælpe mig med at svare på hvordan jeg finder nogle kunder på nettet til min hjemmeside. Mest kvinder.

 

Jeg har for et stykke siden fået lavet en hjemmeside som hedder www.kaya-collection.dk

Som sælger sko og tilbehør til kvinder - til hverdag og fest. Nu kommer så mit spørgsmål, hvordan gør jeg kvinder på nettet opmærksom på at jeg har sko som ikke rigtig findes andre steder.???? ( tænker på festskoene )

 

I må også gerne kigge ind på siden og komme med jeres ris/ros

 

Vh. Canan

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, den side har jeg sådan i baghovedet, men hvad kunne man ellers gøre???? Hvad med sådan noget som søgemaskiner og sådan, kunne det måske være en løsning???
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Canan

 

Har lige været inde på din side. Du har nogle ganske flotte ting, især nogle af dine tasker ser spændende ud. Men selve siden, skræmmer mig lidt væk. Den er for kold, billederne af varerne er for små. Da jeg først kom ind på siden, tænkte jeg på om det var en side til firmaer eller private......

 

Selv finder jeg alle mine netbutiker gennem google eller venner. Der er flere tråde herinde om hvordan man evt. kommer højere op på google søgninger. Eller du kan købe dig plads ude til højre.

 

Ellers har jeg ikke rigtig nogen erfaring med promovering af netbutikker. Ville bare lige sige min hurtige og umiddelbare mening om din side...

 

Kristine

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristine

 

Glad for at høre din mening, det er nemlig også sådan noget jeg mangler. Jeg vil helt sikkert gå videre med det

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg glemte forresten også at spørge, er der nogen herinde som kan lave bilstreamers???? Det skal side på bagruden af bilen, og så skulle jeg gerne bruge det topbanner jeg har inde på min hjemmeside. ( teksten og str. skal lige ændres selvfølgelig  )

 

og som kan give mig en god Amino pris på det????

 

 

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-01-2007 20:11:45 Forfatter: Kaya73
Jeg glemte forresten også at spørge, er der nogen herinde som kan lave bilstreamers???? Det skal side på bagruden af bilen, og så skulle jeg gerne bruge det topbanner jeg har inde på min hjemmeside. ( teksten og str. skal lige ændres selvfølgelig )


og som kan give mig en god Amino pris på det????




 

 

Prøv www.1-design.dk. Jesper er en flink fyr, som også deltager her på siden :-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange Tak for det.. Jeg prøver at høre ved ham
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kaya

Det er en svær situation du er i.

I din branche er der rigtig mange, der konkurerer om de samme kunder.

Dem der vinder er dem, som har tunet hele deres markedsføring.... og det koster penge.

Det er min erfaring, at der er et udskillelsesløb i disse år.

Dette medfører, at der i mange brancher er 2-3, der vokser sig store..... resten kæmper om smulerne fra de riges bord.

Søgemaskineoptimering er en af de væsentligste faktorer, hvis man vil komme til tops i denne konkurence.

AdWords er effektivt men igen: Konkurencen er specielt hård i din branche, så du risikerer at bruge flere penge på at annoncere end du kan få ind på salg.

 

Tilbage er strategiske samarbejder og annoncering på kvindesites.

Jeg har f.eks www.Danseguiden.dk. med 300 besøgende om dagen Her kunne linkes til salg af dansesko, hvis du havde nogen.

Ellers kunne du måske tage kontakt med sådan nogen som www.oestrogen.dk og se, om I kunne finde ud af noget sammen.

Jeg ville også interessere mig for www.trendsales.dk, hvis jeg var dig.

Venlig hilsen,

Christian

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Kristian

 

Ja, du har ret det er lidt af en svær brance. Og når man ikk rigtig ved hvor man skal starte henne i denne jungle, bliver det heller ikke bedre.

Men de strategiske samarbejder og annoncering på kvindesites. lyder måske som en god ide, jeg havde må ærlig indrømme jeg ikke havde tænkt i de baner. Det vil jeg lige kikke nærmere på.

 

Vh. Canan

 

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)