Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame af min hjemmeside

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Canan

Ja, gør det

Held og lykke med projektet...

Mvh,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Trendsales har jeg solgt igennem i et årstid efterhånden. Jeg er godt træt af siden og de 30 besvarelser man får på ens annonce dagligt. Kunderne stiller tusind spørgsmål og hvis tingene ikke lige helt går efter deres mening (hvis der går en ekstra dag med levering, hvis de mener noget andet end hvad der står i beskrivelsen af varen, eller hvis en vare sendt som brev forsvinder el. lign.) - så bliver man svinet til. Og det nægter jeg, at finde mig i længere.

 

Folk er så kritiske og når man virkelig prøver, at være venlig og sammen finde en løsning på problemet, så bliver de bare endnu mere utilfredse, da det ikke kan være rigtigt, at de har betalt "hele" 90kr for en taske og så kommer den en dag senere end forventet. OGSÅ selvom de på intet tidspunkt er blevet informeret om leveringstiden - MEN der kan somme tider gå 2 dage hos PostDanmark og det kan jeg ikke gøre noget som helst ved. 

 

Dvis de bliver oplyst om, at de kan få sendt som forsikret pakke eller brev uden garanti - og at de så vælger at få sendt som brev, men at varen så forsvinder hos PostDanmark. Så er det MIG der er skyldig igen, og igen bliver jeg havlet ned. Det er typisk - er endda blevet truet med at en kunde ville kontakte politiet, fordi hun havde givet mig den forkerte adresse (var hun ikke klar over), og at pakken så endte på det forkerte posthus og hun så derfor ikke fik en seddel i postkassen. Igen et køb på blot 150kr, så selvfølgelig vil politet da komme efter mig???

 

Så kort sagt - Jeg er SÅ træt af Trendsales. Det har givet mig en del salg, men der har været alt for dyre omkostninger mht. fremhævning af annoncer og deres (undskyld mig) skide gebyrer!

 

Google har givet mig en del besøg, og faktisk også overraskende meget salg i forhold til så meget andet.

 

Ellers har jeg prøvet billig markedsføring via Forbrugertilbud.dk i deres nyhedsbrev til 90.000 kvinder. Det gav pote.

 

Jeg anbefaler at du opretter en søgeordskampagne på Trendsales. Men opret IKKE annoncer. Det giver ikke ret meget andet end problemer.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Et par ting som du boer goere noget ud af:
Soegmaskine optimering
Adwords - kan du ikke faa det til at give et nogenlunde overskud, saa halter din priser, varer eller hjemmeside.
Gratis links og gratis pr... viral markedsfoering.

Desuden har Martin Thorbog vidst ogsaa en udmaerket bog om hvordan du oeger dine indtaegter.

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da lidt af en ubehaglig oplevelse du har haft med Trendsales, det er jeg da ked af at høre.....Og jeg kan godt gi dig ret, for jeg har også været på siden et par gange før, og solgt 1 eller 2 ting derfra ( var ikk det helt store ) det er godt nok nogle underlige spørgsmål man kan få derinde fra......

 

 

Men en ting kunne jeg dag godt dele af din erfaring  Hvordan virker billig markedsføring via Forbrugertilbud.dk i deres nyhedsbrev til 90.000 kvinder.???? for jeg har været inde og kikke, man kan kun tilmelde sig deres nyhedsbrev for at se hvad de har engang i mellem. Men det er jo ikk det der er i meningen vel????

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jah, det ved jeg ikke helt.

 

Jeg betalte for markedsføring i deres nyhedsbrev og 10.000 kliks mener jeg.

 

Det gav et godt besøgstal og ikke mindst godt salg i den periode hvor 10.000 blev tjent ind.

 

Men du skal ikke betale for markedsføring på deres hjemmeside, det giver INTET!

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kaya

Virkelig flot side du har fået stablet på benene.

Her er et tilbud til markedføring der ikke koster dig noget.
Hvis du vil linke til min side www-kids-domain.dk lægger jeg en banner annonce ind for dig.
Godt nok er min side primært ting til børn, men da det ofte er Mor der køber der er der også sider til mor.

Interesseret? Så meld tilbage


jfc
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne da egentligt godt tænke mig, at vide hvor populær Kids-domain.dk er?

 

Har du meget success med den?

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Har været inde og kikke på Kids-domain.dk.....Ja, hvis det ikk koster noget kan man jo altid prøve..............

 

Spørger måske lidt dumt nu men,,,, skal jeg så ha din link stående på min hjemmeside???? er det sådan det foregår???

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tina,

 

Tak for informationen, vil kigge nærmere på det.

 

Vh. Canan

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)